کد خبر: 949873
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲
نیرو‌های بسیج و سپاه استان گلستان به محض وقوع سیل در این استان در قالب گروه‌های مختلف برای امدادرسانی به هم‌وطنان خود وارد عمل شدند
سرویس جامعه جوان آنلاین: نیرو‌های بسیج و سپاه استان گلستان به محض وقوع سیل در این استان در قالب گروه‌های مختلف برای امدادرسانی به هم‌وطنان خود وارد عمل شدند.
 
امدادرسانی نیروهای بسیج و سپاه به سیل زدگان استان گلستان
این نیرو‌ها که ‏از دقایق اولیه وقوع سیل، امدادرسانی خود را آغاز کرده بودند، با لودر‌ها و ماشین‌های سنگین به مناطق سیل‌زده اعزام شدند و از این ابزار‌ها برای مهار و ایجاد انحراف در مسیر سیل و همچنین تخلیه آب از منازل مسکونی و سایر محوطه‌ها استفاده کردند. 
 
امدادرسانی نیروهای بسیج و سپاه به سیل زدگان استان گلستان
 
نیروهای سپاه و بسیج همچنین در توزیع مواد لازم و ضروری میان سیل‌زدگان همچون مواد غذایی، آب و پتو نیز فعالیت کردند.

‏هم اکنون نیز با گذشت بیش از ۷۲ ساعت از سیل استان گلستان، برخی از روستا‌های این استان علاوه بر تحمل خسارات فراوان، همچنان در محاصره آب قرار دارند.
 
در پنجمین روز از وقوع سیل استان گلستان خدمت رسانی بسیج، سپاه، ارتش و گروه‌های جهادی و امدادی این استان در قالب انتقال مردم مناطق سیل زده، اسکان در نقاط امن و گرم، پشتیبانی غذایی و پوشاک، امداد رسانی بهداشتی و درمانی و آغاز پاکسازی و لایروبی منازل در شهرستان‌های کلاله، گنبد، آق‌قلا، بندرترکمن و گمیشان در حال انجام است.
 
آغاز توزیع ۲۰۰۰۰ پرس غذای گرم در بین مردم سیل زده مازندران
 
‏‏‏این غذا‌ها در کنار امور خدمت رسانی گروه‌های جهادی با پشتیبانی بنیاد اجتماعی برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی در روستا‌های سیل زده شهرستان ها‌ی نکا، ساری، سیمرغ و سوادکوه در ۳ روز متوالی تحت عنوان هدیه مقام معظم رهبری توزیع می‌گردد.
امدادرسانی نیروهای بسیج و سپاه به سیل زدگان استان گلستان + تصاویر
 
همچنین تعداد ۲۰۰۰ پرس غذای گرم برای مردم سیل زده روستا‌های قرچه، ملوند، ده محمد، همت آباد، یخاب، زبر کوه، پده بید، سمبا، محمد آباد صاحبکار از شهرستان طبس خراسان جنوبی توسط گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره، در سه روز توزیع می‌گردد.
امدادرسانی نیروهای بسیج و سپاه به سیل زدگان استان گلستان + تصاویر
در گنبد نیز توزیع نان و  بیش از ۱۰ هزار وعده غذای گرم  انجام شد.
امدادرسانی نیروهای بسیج و سپاه به سیل زدگان استان گلستان + تصاویر
منبع: میزان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ادریس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
1
مردم تروریست ها را ببینید . خیلی هاشون در لیست تروریست های هستند که سازمان های بین المللی اعلام کردند .ایا واقعااینها تروریستند ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار