کد خبر: 949610
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان خبر داد:
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: سفر‌های نوروزی در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان سمنان در ایام نوروز ۹۸، با ۱۵۰ دوربین ثبت تخلف ثابت و سیار کنترل می‌شود.

سردار روح الامین قاسمی در مراسم رزمایش مشترک ترافیکی سفرهای نوروزی در استان سمنان افزود: بالغ بر 300 تیم و گروه پلیس راه در 150 ایستگاه پلیس راه در طول جاده های استان سمنان در ایام نوروز مشغول خدمت به مسافران نوروزی خواهند بود.

وی همچنین اضافه کرد: بالغ بر 5 هزار نیروی پلیس، راهور، راهنمایی و رانندگی، امنیتی و انتظامی در ایام نوروز 98، در خدمت مسافران نوروزی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان همچنین از کاهش 4.3 درصدی تصادفات فوتی و کاهش 2.3 درصدی تصادفات جرحی در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان سمنان در سال 1397 خبر داد.

سردار قاسمی تصریح کرد: طرح نوروزی پلیس در استان سمنان با شعار نشاط بهاری، نظم و قانونمداری از تاریخ 25 اسفند ماه آغاز شده است و تا 18 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد شد و تأمین امنیت و نظم یکی از اهداف اصلی ما در این طرح نوروزی خواهد بود.

وی استان سمنان را یکی از استان های امن کشور معرفی کرد و گفت: مسافران نوروزی در کشور می توانند با خاطری آسوده، استان سمنان را برای گذراندن تعطیلات نوروزی انتخاب کنند، ساکنین استان سمنان نیز می توانند با اطمینان خاطر، شهر و خانه خود را ترک کنند و به مسافرت بروند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر