کد خبر: 949581
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
سینا واحد
ماه عظیم «رجب» با دو سپهر درخشان و نورافشان یکی از ماه‌های تکان‌دهنده و قدرت‌آفرین عاطفی، در عرصه شخصیت ملی ایران و ایرانیان است و توانسته است «هویت ملی» و «هویت دینی» ایرانیان را در یک نمایش تاریخی اعجاب‌برانگیز، در یک «یگانگی و یکرنگی» پرعطوفت حفظ کند و از ارزشگذاری عناصر تمدنی و تاریخی سلطه‌طلبان جهانی در درون «هویت ملی» و هویت دینی و راهیابی آن به سطح فعال عاطفه ملی، تا اندازه زیادی جلوگیری کند و نگذارد «هویت ملی ایرانیان» دچار تضاد، ناهمگونی‌ها و ناهنجاری‌های اذیت‌کننده تاریخی شود و شرایط نفوذ ارزش‌های بیگانه و به‌ویژه ارزش‌های طراحی شده و برنامه‌ریزی شده را، فراهم آورند.
این دو سپهری که در دل ایام «رجب» دائم نورافشانی می‌کنند، عبارتند از: سپهر میلاد مولی امیرالمؤمنین، قطب همیشه قدرت‌آفرین اندیشه ولایت و سپهر پرتلألو بعثت نبی مکرم خاتم همیشه جاودان؛ پیام‌آوران آسمان و خالق همیشه خلاق هفت زمین و آسمان پرستاره‌اش!
و بدین گونه، در چرخش هر سال، آنگاه که ماه درخشنده رجب، چونان نهنگ عظیم‌الجثه‌ای، شنای آرام و پرشکوه خویش را در دریای تیره و تاریک آسمان آغاز می‌کند، چشم‌های یک ملت را که در گذر روزگاران به خیمه‌های خستگی رسیده‌اند و می‌خواهند در صدف فروخفتگی چشم بربندند، دعوت می‌کند! آری به‌سوی حرکت پرشکوه خویش دعوت می‌کند و رؤیای «اندیشه ولایت جهانی» را به همه چشم‌ها یادآور می‌شود و به همه دست‌ها از آسمان ندا می‌دهد که هنگامه یاد علی است! و بی‌گمان وبی‌گمان، این هنگامه بزرگ، هنگامه سرور حقیقی و باطنی «هویت ملی» ایران و ایران‌زمین است؛ هنگامه‌ای پر از رنگ‌های پرقدرت، شاد و نشاط‌آفرین! هنگامه‌ای که «ذوالفقار» کهکشان علی در قلب بزرگ «هویت ملی» پدیدار می‌شود و به حرکت درمی‌آید و ایران را به تصرف قله‌های قدرت و قدرتمندی دعوت می‌کند!
آری، آگاهان هوشمند و تاریخ‌شناسان بی‌تعصب و سیاستمداران باغیرت و بصیرت‌پیشگان جامعه جهانی، به خوبی می‌دانند «هویت ملی»‌ای که اندیشه «ذوالفقار» داشته باشد، نه‌تن‌ها جهانی است بلکه جامعه جهانی را دچار چالش‌های نفسگیر خواهد ساخت و کارگردانان استیلاطلب و بی‌رحم جهانی را دست و پا شکسته خواهد ساخت و هر ضد «اندیشه ذوالفقار» و خائن به «وطن بزرگ ذوالفقار» را ذلیل و مقهور و پریشان‌خاطر خواهد کرد و ترس و اضطراب را اقامتگاه و تفریحکده همیشگی آنان خواهد نمود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار