کد خبر: 949111
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
گفت و گو "جوان آنلاین" با سرمربی تیم ملی امید کشتی فرنگی درآستانه رقابت‌های آسیایی مغولستان
ترکیب تیم‌های ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال (امید) کشورمان در حالی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی مغولستان اعلام شد که سرمربی تیم ملی امید معتقد است در نخستین دوره این مسابقات، در اولین روزعید با نتایجی که کشتی گیران امید ما کسب خواهند کرد و بهترین عیدی را به مردم خواهیم داد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : جمشید خیرآبادی سرمربی تیم امید در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره این دوره از رقابت‌ها گفت: این مسابقات از روز اول عید به میزبانی اولان لاتور مغولستان برگزار می‌شود. اولین دوره است که در سطح امید برگزار می‌شود و برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است. ما در روز اول عید در ۷ وزن به مسابقات حریفان می‌رویم و در روز دوم هم در ۳ وزن الباقی کشتی گیران مان روی تشک خواهند رفت.
خیرآبادی: بهترین عیدی را به مردم خواهیم دادوی افزود: در این مدت چند اردوی خوب برگزار کردیم که با بزرگسالان هم در حال حاضر در اردویی مشترک هستیم. از تجربیات آقای بنا و دیگر کادر فنی استفاده می‌کنیم تا انشاله در این دوره از مسابقات سربلند بیرون بیائیم.
سرمربی تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: انشاله ما هفته آینده روز دوشنبه ۲۷ اسفند ۶ صبح تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهیم کرد. بعد ساعت ۱۴ از ترکیه عازم مغولستان خواهیم شد. طبق برنامه ریزی در روز اول عید در ۷ وزن به مصاف حریف مان خواهیم رفت متاسفانه تا امروز هنوز برنامه مسابقات و تعداد کشور‌ها نرسیده و با توجه به اینکه این نخستین دوره رقابت‌ها در سطح امید است ما هیچ شناختی از مسابقات و حریفان مان نداریم
خیرآبادی در پاسخ به "جوان آنلاین" مبنی بر اینکه چه نتایجی را در این دوره پیش بینی می‌کند اظهار داشت: همان طورکه عرض کردم، چون هنوز اسامی تیم‌های شرکت کننده در این دوره برای ما ارسال نشده و ما شناختی از حریفان نداریم پیش بینی کردن نتایج امری بی فایده است، اما من به شخصه اعتقاد زیادی به این بچه‌ها دارم و امید زیادی دارم تا بتوانند مدال آوری برای کشورمان داشته باشند. امروزه باید به پیشرفت علوم ورزشی در دنیا توجه ویژه داشت. امروز فقط مباحث فنی مهم نیست امروز تیم‌ها اگر با علم ورزش آشنا نباشند نمی‌توانند در سطوح ورزش بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشد. بی شک ما هم برای این از این مقوله عقب نمانیم سعی می‌کنیم تیم را در علاوه بر سطح بین المللی با علم روز هم پیش برویم تا بتوانیم در چنین تورنمنت‌هایی حرف برای گفتن داشته باشیم. امروز دیگر مثل سابق با قرعه و شانس نمی‌تواند حرف برای گفتن داشته باشیم برای همین در این دوره نوید را می‌دهم تا با مدال آوری بهترین عیدی را در نوروز ۹۸ به مردم خوب کشورمان بدهیم.
وی در خاتمه با اشاره به اینکه در سبک وزن بامشکل مواجه هتسم اظهار داشت: متاسفانه ما هنوز نتوانسته‌ایم اقتداری که اوزان سنگین داریم و به سبک وزن منتقل کنیم. نه اینکه اصلا شانس نداشته باشیم، اما قطعا آن‌ها در این وزن بهتر از ما هستند. همان طور که عرض کردم این اولین مسابقه آسیایی امید‌ها هست، درحالیکه اروپایی‌ها به تازگی هشتمین دوره مسابقات امید‌های اروپا را به تازگی در صربستان برگزار کرده‌اند که گرجستان با ۵ طلا قهرمان شد و روسیه و ترکیه هم با دو و یک طلا دوم و سوم شدند. اروپایی‌ها ٨ دوره مسابقات قاره‌ای برگزار کرده‌اند، اما در سطح آسیا این اولین دوره است و ما شناختی از تیم‌های آسیایی نداریم، چون اسامی دست‌مان نرسیده است.


ترکیب تیم‌های ایران در این مسابقات آسیایی
* کشتی فرنگی
۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز
۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن‌نژاد
۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی
۶۷ کیلوگرم: محمد الیاسی
۷۲ کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد
۷۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی
۸۲ کیلوگرم: مهدی ابراهیمی
۸۷ کیلوگرم: محمد هادی ساروی
۹۷ کیلوگرم: حسن آریایی‌نژاد
۱۳۰ کیلوگرم: علی‌اکبر یوسفی
سرمربی: جمشید خیرآبادی

مربیان: ناصر نوربخش، رسول جزینی، فرید عدنانی و صابر میرزاده
سرپرست: بهروز حضرتی‌پور
* کشتی آزاد:
۵۷ کیلوگرم: افشین رحمانی
۶۱ کیلوگرم: محمد نامجومطلق
۶۵ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی
۷۰ کیلوگرم: فرهاد نوری
۷۴ کیلوگرم: نوید زنگنه
۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی
۸۶ کیلوگرم: احمد بذری
۹۲ کیلوگرم: ارشک محبی
۹۷ کیلوگرم: عباس فروتن
۱۲۵ کیلوگرم: محمد مرادی
سرمربی: علیرضا رضایی
مربیان: علیرضا رضایی منش، مسعود مصطفی جوکار و مصطفی قاسم پور
سرپرست: هادی حبیبی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار