کد خبر: 948902
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ٦٠٠ قطعه عکس و ٧٥ فیلم از سوی هنرمندان به دبیرخانه دهمین هفته فیلم و عکس استان ارسال شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت در سمنان بیان کرد: استقبال عکاسان و فیلم سازان از هفته فیلم و عکس استان سمنان بسیار خوب بوده است و تعداد آثار رسیده به دبیرخانه نیز بیانگر این امر است.
وی با اشاره به سفر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان اظهار داشت: آیین اختتامیه هفته فیلم و عکس استان با حضور این وزیر عصر پنجشنبه 23 اسفند 97 برگزار می شود و برترین های هفته فیلم و عکس و پیشکسوتان این عرصه در استان سمنان در این آیین تجلیل می شوند.
فضیلت بیان کرد: دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان روز یکشنبه با برگزاری کارگاه آموزش عکاسی مستند در تالار آفتاب سمنان و با تدریس حسن غفاری آغاز شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، نمایش فیلم های کوتاه، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری اردوی عکاسی و نیز کارگاه های تخصصی فیلم و عکس را از جمله برنامه های هفته فیلم و عکس استان سمنان معرفی کرد.
دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان تا بیست و چهارم اسفند ادامه دارد و در قالب آن کارگاه های تخصصی فیلم و عکس نیز با شرکت هنرجویان و علاقه مندان به هنر عکس و فیلم برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر