کد خبر: 948759
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
گفت وگوی "جوان آنلاین" با عضو شورای فنی کشتی آزاد
ثبت نام کاندیدا‌های ریاست فدراسیون کشتی در حالی از ۱۵ اسفندماه آغاز شده که تا به امروز فقط امیررضا خادم برای حضور در انتخابات فدراسیون ثبت نام کرده است. این در حالی است که پیش از این حدس و گمان‌هایی مبنی بر حضور عباس جدید، علیرضا دبیر و مجید خدایی در انتخابات شنیده می‌شد. ثبت نام کاندیدا فدراسیون کشتی به مدت ۱۰ روز ادامه دارد و ۲۸ اسفندماه به پایان می‌رسد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: حسن حمیدی عضو شورای فنی کشتی آزاد در گفت وگو با " جوان آنلاین" درباره انتخابات مجمع کشتی گفت: هر چند انتخابات زودتر از این‌ها باید انجام می‌شد، اما به هر حال نکته حائز اهمیت اینکه حضور امیر رضا خادم به عنوان این که از خود خانواده کشتی است می‌تواند خوب و مثمرثمرباشد. البته ما هنوز برخی از افراد بنام در کشتی که قرار بود پا به میدان بگذارند را هم داریم که هنوز وارد گود نشده‌اند، اما همان طور که گفتم نکته حائزاهمیت این است که همگی از خانواده کشتی هستند و این برای کشتی می‌تواند بسیار خوب باشد.
حمیدی: مجمع کشتی بدنبال بهترین گزینه ریاست استوی افزود: به نظرم من با توجه به حساسیتی که وجود دارد اعضای مجمع عمومی بدون هیچ نگاه شخصی و سلیقه‌ای، بدنبال بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون کشتی هستند. به هر حال این تصیم و حضور در انتخاب نکته بسیار مهمی است که باید تامل و وسواسیت زیادی به آن داشت.
عضو شورای فنی کشتی آزاد در ادامه خاطر نشان کرد: بی شک هر چه به روز‌های پایانی که مهلت انتخابات به پایان می‌رسد نزدیک می‌شویم تعداد کاندیدا‌های بیشتری پا به میدان خواهند گذاشت. البته هنوز زود است که ما بخواهیم درباره کانیدا‌ها صحبت کنیم، اما به هر حال هر کاندیدایی که پا به میدان می‌گذارد با ارائه یک برنامه خوب در جهت پیشرفت اهداف کشتی است و این می‌تواند به نقطعه قوت کشتی ما کمک شایانی داشته باشد. ما باید تا پایان مهلت ثبت نام صبر کنیم و منتظر برنامه این نفرات باشیم. اعضای مجمع عمومی همان طور که اشاره داشتم، بدون غرض ورزی و برخورد سلیقه‌ای، فقط دنبال بهترین گزینه ریاست هستند. برنامه ارائه شده از سوی کاندیدا‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب آن‌ها داشته باشد البته همه چیز فقط در حد برنامه نیست و یک رئیس باید در عرصه مدیریت بسیار توانا باشد. صلاح کشتی و اهداف آن در حال حاضر دراولیت قرار دارد.
حمیدی درباره نتایج آزادکاران اعزامی به جام دانکلوف اظهار داشت: ما در این تورنمنت که از تورنمنت‌های مهم در کشتی به حساب می‌آمد توانستیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم. از چهار نماینده ما در این دوره ۲ طلا و یم نقره کسب شد. نکته خوشحال کنند حضور رضا یزدانی و دوری او پس از دو سال بود که با مدال آوری ایشان همراه بود و این نوید بخش بازگشت این قهرمان در سطح بین المللی خواهد بود. البته ما باید در تورنمنت‌های دیگر هم به میدان برویم چرا که روز‌های سخت پیش رو است و کار‌های زیادی داریم.
وی درباره اینکه چرا هنوز کاندید نشده افزود: حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی زحمات زیادی برای کشتی کشیده‌اند و به احتمال زیاد در روز‌های آتی هم به عنوان گزینه‌های حضور در مجمع عمومی کاندید خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار