کد خبر: 948726
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
یک مقام اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:
معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی ناجا گفت:: یکی از وظایف مسلمانان ترویج فرهنگ قرآنی به ویژه در زمینه حفظ قرآن کریم بوده و این مهم نیازمند انجام کاری جهادی است.

حجت الاسلام عباس حاج عبدالحسینی در آیین آغاز به کار موسسه قرآنی شهید زرهرن تیپ 158 متحرک هجومی ارتش، ترویج فرهنگ قرآنی را وظیفه همه مردم خواند و تصریح کرد: تشویق جوانان مهمترین اقدام برای جذب آنان به سمت برنامه های قرآنی است.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت مبازه با تهاجم فرهنگی و مقابله با جنگ نرم، اظهار داشت: این اقدامات وظیفه همه مردم است اما مسوولیت افرادی که دارای مقام و سمت هستند نسبت به دیگران سنگین تر است.
معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی باید 10 میلیون حافظ قرآن کریم داشته باشد، یادآور شد: در این راستا سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با برنامه ریزی، فعالیت های مطلوبی را در زمینه حفظ قرآن آغاز کرده و در آینده ی نزدیک حافظان قرآنی برجسته ای را به ارتش و کشور معرفی می کند.
حاج عبدالحسینی با اشاره به حمایت های فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اجرای این برنامه ها، ابراز داشت: راه اندزی موسسه های قرآنی یکی از مهمترین برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به منویات مقام معظم رهبری است.
وی اضافه کرد: امروز دشمن برای دور کردن جوانان ما از دین و معنویت با ترفند های گوناگون وارد خانه ها شده و برای رویارویی با دسیسه های دشمن نیازمند کار جهادی در حوزه فعالیت های قرآنی هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر