کد خبر: 948452
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
هفته بیست و یکم لیگ برتر
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۴ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین دیدار نساجی در قائمشهر میزبان تیم پرسپولیس است. صنعت نفت با سپیدرود بازی می‌کند. در اصفهان، سپاهان پذیرای تیم پارس جنوبی است و در آخرین دیدار هم در آزادی استقلال میزبان تیم نفت مسجدسلیمان است.
نساجی – پرسپولیس
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : نساجی در حالی امروز برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد که در چند بازی گذشته با سرمربیگری جلالی توانسته نتایج خوبی کسب کند. آن‌ها در واقع بدنبال انتقام شکست دور رفت هستند. پرسپولیس در حالی به قائمشهر رفت که در دو بازی گذشته خارج از خانه خود فقط یک امتیاز توانست کند. برانکو خوب میداند برای ماندن در کورس قهرمانی باید از سد نساجی بگذرد. سرخ پوشان برای این بازی امید عالیشاه را هم به دلیل مصدومیت در خدمت نخواهند داشت. نساجی با ۲۲ امتیاز در رده نهم قرار گرفتند و در آن سو سرخ‌پوشان هم در با ۴۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند.

سپاهان - پارس جنوبی
در اصفهان جدال دو تیم سپاهان و پارس جنوبی هم دیدنیخواهد بود. شاگردان امیرقلعه نوعی که هفته گذشت اولین باخت فصل را برابر تراکتور تجربه کردند سخت بدنبال کسب سه امتیاز این بازی هستند. تیم مدعی قهرمانی با ۳۸ امتیاز شرایط خوبی در جدول دارد. سپاهان در حال حاضر با ۳۲ گل دارای بهترین خط حمله مسابقات بود و با اتکا به این خط حمله قدرتمند امیدوار به پیروزی مقابل پارس جنوبی است.

صنعت نفت – سپیدرود
در دیگربازی امروز در جنوب کشور صنعت نفت در حالی پذیرای تیم سپید رود است که زردپوشان آبادانی در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب نکرده و سه تساوی کسب کرده و متحمل دو شکست شده است. در آن سوی میدان هم سپیدرودی‌ها که پس از رفتن علی کریمی از این تیم، با هدایت نادر دست‌نشان به آبادان رفته است وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و با ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته تا یکی از کاندیدا‌های اصلی سقوط به لیگ دسته اول باشند. صنعت نفت هم با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته است. سپیدرود با ۳۶ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی این مسابقات را هم در اختیار دارد.

استقلال - نفت مسجد سلیمان
در آخرین بازی از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال شاگردان شفر در آزادی پذیرای تیم نفت مسجد سلیمان است. استقلال که چند روز پیش در مسابقات لیگ قهرمانان اسیا شکست سنگینی در قطر داشتند بی شک برای بازگشت روحیه از دست رفته شأن نیاز به این برد خانگی دارند. شفر بهتر از هر همه می‌دانند که از دست دادن امتیاز در این بازی عواقب خوشایندی برایش نخواهد داشت به خصوص که بار دیگر روز سه شنبه باید در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان بروند. استقلال که در حال حاضر با ۳۷ امتیاز در رده پنجم جای گرفته در این دیدار بدون محروم مقابل نفت مسجد سلیمانی قرار می‌گیرد که با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

دیروزدر ادامه رقابت‌های هفته هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال تراکتورسازی با برتری در دربی خانوادگی شهر تبریز، با ۴۰ امتیاز به جایگاه دوم جدول صعود کرد. پدیده نیز پس از شکست خانگی برابر ذوب‌آهن، با ۳۹ امتیاز به رتبه سوم جدول سقوط کرد. ذوبی‌ها نیز با ۱۸ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به نفت مسجدسلیمان، به رده سیزدهم جدول رسیدند.شاگردان حسین فرکی در تیم پیکان با غلبه بر استقلال خوزستان در اهواز، با ۲۳ امتیاز به جایگاه نهم جدول صعود کردند. آبی‌پوشان جنوبی نیز با همان ۱۰ امتیاز قبلی در قعر جدول باقی ماندند. فولاد خوزستان هم سومین شکست متوالی خود را در تهران و مقابل سایپا کسب کرد و موقتاً در رتبه هفتم جدول ماندنی شد. شاگردان علی دایی هم با ۲۳ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پیکان، به رده هشتم جدول رسیدند.

برنامه بازی‌های امروز هفته بیست و یکم لیگ برتر:
جمعه ۱۷ اسفند
نساجی مازندران - پرسپولیس تهران ساعت ۱۶داور: علیرضا فغانی، کمک‌ها: محمدرضا منصوری و هادی طوسی کمک داوران اضافی: امیر عرب براقی و حسین زمانی داور چهارم: محمدرضا مدیرروستاناظر داوری: محمدرضا فلاح
صنعت نفت آبادان - سپیدرود رشت ساعت ۱۶:۳داور: سیدعلی میرغفاری کمک‌ها: حسن یوسفی و حسین مرادی کمک داوران اضافی: سعید رحیمی مقدم و احمد محمدی داور چهارم: محمد عطایی ناظر داوری: بهرام مهرپیما
فولاد مبارکه سپاهان - پارس جنوبی جم ساعت ۱۷:۳۰داور: بیژن حیدری کمک‌ها: فرهاد مروجی و محمد هاشمی نسب کمک داوران اضافی: روحاله شریفی و حسین زیاری داور چهارم: محمدعلی پورمتقی ناظر داوری: فریدون اصفهانیان
استقلال تهران - نفت مسجد سلیمان ساعت ۱۸:۳۰داور: علی صفایی کمک‌ها: تورج عیوض محمدی و مهدی الوندی کمک داوران اضافی: سیدوحید کاظمی و شاهو اصلانی داور چهارم: علی اکبر عظیم پورناظر داوری: اسماعیل صفیری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار