کد خبر: 947746
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: ۵۴ غرفه برای توزیع میوه شب عید به قیمت مصوب دولتی در استان مرکزی پیش بینی شده که از این تعداد، ۱۱غرفه در اراک مستقر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: ۵۴ غرفه برای توزیع میوه شب عید به قیمت مصوب دولتی در استان مرکزی پیش بینی شده که از این تعداد، ۱۱غرفه در اراک مستقر است.

سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی در نشست با اعضای هیات امنای بازار تاریخی اراک، اظهار داشت: با هدف بررسی شرایط موجود بازار و این که با همکاری و مساعدت بازاریان بتوانیم شرایط مناسب تری را برای مردم مهیا سازیم این نشست شکل گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی افزود: از سوی دیگر در سطح بازار یک رکورد هم حاکم است که آن هم به دلیل پایین آمدن قدرت خرید مردم به ویژه اقلام مورد نیازشان، اتفاق افتاده است.

 فرخی در مورد تامین میوه مورد نیاز شب عید مردم در استان مرکزی طبق سنوات گذشته خاطرنشان کرد: ۵۴ غرفه توزیع میوه شب عید در نقاط مختلف استان مرکزی پیش بینی شده است که ۱۱ غرفه از مجموع ۵۴ غرفه توزیع میوه در اراک مستقر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی بیان داشت: یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب درختی سهمیه استان مرکزی است که سهمیه سیب به طور کامل و سهمیه پرتقال تاکنون به میزان ۸۰۰ تن تامین شده است.

وی افزود: بقیه سهمیه پرتقال نیز در حال تامین است که از اواخر اسفند با قیمت مصوب دولتی توزیع شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.فرخی خاطرنشان کرد: در خصوص تنظیم بازار و تثبیت قیمت کالاهای اساسی تمهید لازم اندیشیده شده است و گشت‌های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت با دیگر دستگاه‌های متولی تنظیم بازار در استان مرکزی تا ۳۱ روردین به طور ویژه فعال هستند و با گرانفروشی مقابله می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها