کد خبر: 947700
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
تجليل از مادران هنرمندان
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) وروز مادر جمعی ازهنرمندان و پیشکسوتان باحضورمعاون استاندار و فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهرشاهرود باتماشای نمایش ننه گل ممد ازمادران هنرمندان تجلیل کردند.
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان با حضور معاون استاندار و فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود با تماشای نمایش ننه گل ممد از مادران هنرمندان تجلیل نمودند در این مراسم محمدی فرماندار شاهرود: ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نمایش به ویژه بانوان هنرمند با بیان اینکه نشاط بانوان عامل بسیار مهمی برای شادکامی خانواده‌ها و نشاط اجتماعی است افزود: زنان تضمین کننده سلامت خانواده‌ها می‌باشند و برنامه ریزی و مدیریت سلامتی و نشاط خانواده بر عهده بانوان است و می‌توانند به ایجاد شادابی، نشاط و آرامش در خانواده کمک شایانی کنند و باعث توفیق و موفقیت مردان؛ و فرزندان به عنوان کسانی که آینده سازان این مملکت هستند نیز می‌گردد.
 
محمدی در ادامه گفت: از ویژگی‌های منحصر به فرد زنان تربیت نسل است و جامعه ما در این مسیر نیاز به انسان‌هایی نخبه و فداکار دارد تا از مملکت خودشان محافظت کنند و زن موجودی توانا است که می‌تواند در حیطه ظهورش مردان با ایمان و با تقوا را در دامان خود پرورش دهد زن مهم‌ترین رکن هر خانواده است. زندگی بدون رکن اصلی صدمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

محمدی بااشاره به دیگرنقش‌های مهم بانوان درجامعه افزود: هر مقدار آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا کند امید به زندگی، نشاط و شادابی، تحرک و پویایی افراد جامعه افزایش می‌یابد و وجود این نشاط برای مملکت ما می‌تواند سرمایه‌ای گران‌بها در جهت توسعه باشد و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
 
فرماندار شاهرود در ادامه گفت: از عوامل مهمی که مانع شادابی و نشاط در جامعه می‌شود، ضعف تعاملات اجتماعی و روابط افراد با یکدیگر است. انسان حیاتش به حیات دیگران گره خورده؛ وقتی روابط دچار مشکل شود و آدم‌ها دچار کم‌ارتباطی شوند، این موضوع نشاط اجتماعی را کم می‌کند.
 
فرماندار شاهرود با بیان اینکه نشاط بانوان عامل بسیار مهمی برای شادکامی خانواده‌ها و نشاط اجتماعی است افزود: زنان تضمین کننده سلامت خانواده‌ها می‌باشندو برنامه ریزی ومدیریت سلامتی ونشاط خانواده بر عهده بانوان است و می‌توانند به ایجاد شادابی، نشاط و آرامش در خانواده کمک شایانی کنند و توفیق و موفقیت مردان؛ و فرزندان به عنوان کسانی که آینده سازان این مملکت هستند نیز می‌گردد درپایان ازمادران هنرمندان این نمایش تجلیل بعمل آمد.
شایان ذکر است نمایش سیاه بازی و کمدی ننه گل ممد هرروزساعت ۱۸ درشاهرود خیابان شهدا تالار هلال احمر برگزار می گردد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر