کد خبر: 947018
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت:برخی‌ همانند زالو به جان نظام و مردم افتاده‌اند و خون می‌مکند و سیر هم نمی‌شوند و امیدوارم هر چه سریع‌تر این زالوصفتان محو و نابود شوند.

سردار عزت‌الله جعفری در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد تاسیس مرکز نیکوکاری نورالزهرا آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: مدیریت ضعیف دولت باعث ایجاد محرومیت در جامعه شده است؛ به طوریکه امام خمینی رحمت‌الله کمیته امداد را برای رفع محرومیت کپرنشینان شهرها و کلان‌شهرها ایجاد کرده بودند.

وی افزود: اقتصاد کشور ایران با وجود منابع غنی یک اقتصاد کلان محسوب می‌شود و مسوولان باید همانند باران کاری کنند که این منابع به روی سفره مردم ببارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به ندانم‌کاری برخی‌ در کشور که موجب افزایش قیمت ارز و سکه شده است، گفت: این مسائل چرا باید در یک لحظه افزایش یابد و کسی کاری نکند؛ چراکه این موضوعی نیست که از آن غافل شده و شانه خالی کرد.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین اقتصاد ما باید محرومیت‌زدایی باشد، توضیح داد: کمیته امداد باید شغل ایجاد کرده و افراد تحت پوشش خود را توانمند سازد نه اینکه اگر کمیته امداد یک روز رسیدگی نکند افراد به نان شب محتاج باشند.

جعفری خاطرنشان کرد: ما بهترین مردم در جهان را داریم که نظیر آن در دنیا نیست؛ به طوریکه گام دوم انقلاب جهادی بزرگ برای ساختن انقلاب است که این جهاد از ۲۳ بهمن ماه سال ۹۷ شروع شده است.

وی؛ نگرانی رهبر معظم انقلاب از بابت برخی مسائل و تاکید چند باره ایشان به موضوع آتش به اختیار را مورد اشاره قرار داد و گفت: مصداق مهم آتش به اختیار همین فعالیت‌های بانوان در امر نیکوکاری است و یا کارهای محرومیت‌زدایی سپاه از مصادیق بارز آتش به اختیاری موفق است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه برخی‌ از قِبَل امنیت ایجاد شده توسط خون شهدا به سرمایه‌های افسانه‌ای دست یافته‌اند، تاکید کرد: اخیرا با فردی مصاحبه شده‌ که به همسر خود پورشه 3 میلیاردی هدیه داده است و وقتی خبرنگار محرومیت کشور را یادآور شده است با گستاخی تمام گفته است که دارندگی و برازندگی و  رای داده‌اید و باید تحمل کنید.

وی متذکر شد: برخی‌ همانند زالو به جان نظام و مردم افتاده‌اند و خون می‌مکند و سیر هم نمی‌شوند و امیدوارم هر چه سریع‌تر این زالوصفتان محو و نابود شوند.

جعفری یادآور شد: بنده از وقتی گوشت گران شده است در زندگی شخصی با همسرم به توافق رسیده‌ایم تا غذاهای گوشتی را کاهش داده و استفاده نکنیم؛ به طوریکه از وقتی صد هزار تومان شده است گوشتی برای خانه نخریده‌ایم.

وی تصریح کرد: همسایه‌های محروم خود را شناسایی کرده و اجازه ندهید شب را گرسنه بخوابند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به منابع غنی کشور توضیح داد: باید جلوی قاچاق گرفته شود، در این اوضاع بازار و مخصوصا گرانی گوشت چرا باید گاو و گوسفند به خارج قاچاق شود؟

وی با تاکید بر اینکه جنگ فعلی کشور، جنگ اقتصادی است و دشمن شکست خورده در فتنه ۸۸ روی جنگ اقتصادی تمرکز کرده است، گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی‌ خوب می‌خورند و گرانی هیچ اثری روی آنها نداشته و از فرط خوردن دچار قند و چربی شده‌اند و در مقابل افرادی هستند که دستشان به قند و شکر و روغن نمی‌رسد.

جعفری به گفت‌وگوی اخیر خود با جانباز شیمیایی دیبآذر اشاره کرد و گفت: در روزهای آخر زندگی این جانباز  که در بیمارستان بستری شده بود؛ به قدری وزن کم کرده بود که اصلا ایشان را نشناختم ولی در آن دیدار به من گفت که من نزد شهدا می‌روم ولی اگر در این دنیا کسی به انقلاب خیانت کند را نخواهم بخشید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر