کد خبر: 946508
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
استقلال دیروز در حالی با دو گل پارس جنوبی را شکست داد که پاتوسی بازیکن جدید آبی‌ها، در اولین حضورش در ترکیب، ستاره تیم شــفر بــود.
سرویس ورزش جوان آنلاین: استقلال و پارس جنوبی دیروز در اولین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند، مسابقه‌ای که با حملات هجومی آبی‌ها آغاز شد. شکست استقلال در بازی رفت سبب شده تا آبی‌ها دیروز برای جبران شکست مقابل شاگردان تارتار و نزدیک شدن به جمع تیم‌های مدعی قهرمانی از همان دقایق اولیه با فشار روی دروازه پارس جنوبی به دنبال رسیدن به گل زودهنگام باشند. مهم‌ترین تغییر استقلال در بازی دیروز حضور پاتوسی هافبک جدید آبی پوشان بود که پس از حاشیه‌های فراوان کارت بازی اش صادر شد تا در بازی دیروز برای اولین بار در ترکیب قرار بگیرد.
فشار استقلال خیلی زود نتیجه داد. در دقیقه ۱۲ استقلال روی کرنر ارسالی پاتوسی از جناح راست به گل رسید و یک بر صفر جلو افتاد. ارسال پاتوسی از روی کرنر سمت راست زمین به طور اتفاقی و بعد از برخورد به پای میرجوان که قصد دفع توپ را داشت، وارد دروازه خودی شد و گل اول استقلال به ثمر رسید. پس از این گل از حملات استقلال کاسته شد و در مقابل شاگردان تارتار با وجود دریافت گل، توان خلق موقعیت جدی گلزنی روی دروازه رحمتی را نداشتند تا اینکه پس از چند دقیقه دوباره بازی را هافبک‌های استقلال در دست بگیرند.
فشار استقلال سبب شد تا آن‌ها در دقیقه ۳۰ با خطای مدافع پارس جنوبی روی الله‌یار صیادمنش صاحب یک ضربه پنالتی شوند. ضربه وریا غفوری را، اما رحمان احمدی با یک واکنش دیدنی مهار کرد تا اختلاف به دو گل نرسد. حملات دامنه‌دار استقلال ادامه داشت و در دقیقه ۳۴ دانشگر روی پاس توی عمق فرشید باقری با دروازه پارس جنوبی تک به تک شد، اما ضربه مدافع استقلال را احمدی بار دیگر با یک واکنش دیدنی مهار کرد تا به‌رغم دریافت یک گل، یکی از ستاره‌های مسابقه باشد. درخشش احمدی در حالی بود که مدافعان پارس جنوبی روز پراشتباهی را سپری می‌کردند، مسئله‌ای که سبب شد تا استقلال در دقیقه ۳۸ به گل دوم هم برسد. کرنر اعلام شده به سود استقلال را پاتوسی با وریا غفوری کوتاه کار کرد که پاس به عقب مدافع راست آبی‌ها را پاتوسی با پای چپ به روی دروازه پارس جنوبی ارسال کرد، اما مدافعان در دفع توپ ناموفق بودند تا توپ وارد دروازه شود و استقلال دو بر صفر عقب بیفتد.
در شروع نیمه دوم بازی آرام‌تر از نیمه اول دنبال شد، اما هر چه دقایق پایانی نزدیک تر می‌شد فشار پارس جنوبی برای گلزنی بیشتر می‌شد، آن‌ها در دقیقه ۸۰ به گل هم رسیدند، اما داور این گل را به نشانه آفساید نپذیرفت. در مقابل استقلال هم توسط منشا در این نیمه دو فرصت خوب گلزنی را با درخشش احمدی از دست داد تا در نهایت استقلال با نتیجه ۲ برصفر مقابل پارس جنوبی به پیروزی برسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار