کد خبر: 946499
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رهبر معظم انقلاب نقش ولایت فقیه در پیشبرد اهداف جامعه اسلامی را به این دلیل که به خود معظم له برمی گشت، لحاظ نکرده‌اند.

سردار حبیب شهسواری در همایش علمداران عاشورایی نکوداشت روحانیون رزمنده آذربایجان غربی که در سالن همایش شهید رخشا برگزار شد،اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به کوری چشم دشمنان جشن گرفتیم.

وی، افزود: به شهادت تاریخ و مورخان عالم، تمام قیام‌ها و جنبش‌هایی که بعد از غیبت کبری در دنیای اسلام اتفاق افتاد، همواره یا یک روحانی یا چند روحانی شیعه به عنوان راهبر و مدیریت‌کننده این قیام علیه ظلم و ستم در تاریخ بوده و علمای شیعه و سنی در آن سهیم بوده‌اند و اوج این نقش‌آفرینی‌ها و تبدیل به عینیت یافتن انقلاب‌ها، انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ادامه داد: انقلاب اسلامی به اندازه بعثت اولیه اسلام اهمیت دارد و مقام معظم رهبری در حضور مردم تبریز در ۲۹ بهمن ماه، فرمودند که شبیه‌ترین حادثه به معجزات انبیا، پیروزی انقلاب بود.

وی، افزود: انقلاب‌هایی در جهان بودند که بیش از ۴ یا ۷ سال دوام نیاوردند و ما در انقلاب اسلامی خود مفتخریم که باصلابت و سربلندی، کلام رهبر انقلاب را در کنار کلام امام خمینی(ره) تبیین کنیم.

سردار شهسواری، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بازیگران اصلی گام دوم انقلاب را جوانان عنوان کردند و انقلابی ماندن را در شرایطی که جهان استکبار به دنبال انقلاب‌زدایی است، تاکید کردند.

وی، اذعان کرد: نقش ولایت و رهبری در این بیانیه چون به خود ایشان بازمی‌گشت، اشاره نشده بود، ولی نقش ولایت فقیه همواره در انقلاب بی‌بدیل بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تصریح کرد: به شهادت تاریخ و مورخان عالم، تمام قیام‌ها و جنبش‌هایی که بعد از غیبت کبری در دنیای اسلام اتفاق افتاد، همواره یا یک روحانی یا چند روحانی شیعه به عنوان راهبر و مدیریت‌کننده این قیام علیه ظلم و ستم در تاریخ بوده و علمای شیعه و سنی در آن سهیم بوده‌اند و اوج این نقش‌آفرینی‌ها و تبدیل به عینیت یافتن انقلاب‌ها، انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بود و یکی از برکات خداوند متعال بود.

وی، بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که روحانیون همواره سپر بلای مردم بوده‌اند، محرومیت‌ها چشیده‌اند، اسارتها و تبعیدها دیده‌اند و آماج تهمت‌ها بوده اند.

سردار شهسواری، با اشاره به نقش علما و روحانیون در دفاع مقدس، گفت: روحانیون در دفاع مقدس در تشویق به حضور مردم در جبهه نقش موثر داشته و همچنین در تاثیر بر فرماندهان جنگ موثر بوده و شوق روحانیون به جهاد و حضور به عنوان رزمنده و فرمانده در صحنه رزم دفاع مقدس و نبرد نیز بسیار چشمگیر بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر