کد خبر: 946306
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر خبرداد:
حسینعلی بنار گفت: ۴پروژه آموزشی _فرهنگی با حمایت خیرین با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر احداث می‌شود.

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ،ظهر امروز در حاشیه آیین کنگ زنی پروژه های آموزشی اسلامشهر در گفتگویی با خبرنگاران ،اظهار کرد: امروز با حضور جمعی از مسؤ لین وخیرین مدرسه ساز ،کلنگ احداث ۴پروژه آموزشی_ فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر به زمین زده شد.

بنار افزود:احداث مدرسه ۱۵ کلاسه مهدی مانی با اعتباری بالغ بر ۲۰.میلیارد ریال بعنوان دومین پروژه این خیر در منطقه اسلامشهر در شهرک مهدیه به زمین زده شدوعملیات احداث یک مدرسه ۸کلاسه هم از سوی خیر نیکوکار علی بلندی با اعتباری بالغ بر ۸میلیارد ریال نیز بعنوان دومین پروژه احداثی این خیر آغاز گردید.

وی با تشریح جزییات دیگر طرحها افزود: امروز همچنین کلنگ احداث یک باب مدرسه ۸ کلاسه که از سوی برداران موجانی با اعتباری بالغ بر ۸میلیارد ریال ساخته خواهد شد ،در منطقه قایمیه به زمین زده شد.

بنار با قدر دانی از مشارکت خیرین در احداث فضاهای آموزشی در منطقه تاکید کرد:امروز همچنین کلنگ احداث سالن چند منظور آموزشگاه شهدای ایران تایر باتامین اعتباری بالغ بر ۲/۵میلیارد ریال که هزینه آن از سوی اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه تامین شده به زمین زده شد.

وی با بیان اینکه با اعتبارات دولتی که در اختیار آموزش و پرورش قرار میگیرد ،امکان توسعه فضاهای آموزشی وجود ندارد و حتی جوابگوی نیازهای اموزشی و پرورشی دانش آموزان هم نمی شود و حضور و مشارکت خیرین و کمکهای مادی و معنوی انجمن اولیا و مربیان بعنوان بازوی قدرتمند و پر توان دستگاه تعلیم تربیت به شمار می آیند که بار عظیمی از دوش آموزش و پرورش برداشته و مشکلات را برطرف می سازند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: امیدواریم با توجه به کمبود فضاهایآموزشی در سطح منطقه و تراکم جمعیت دانش اموزی در کلاسهای درس با همت خیرین بتوانیم در سال تحصیلی آینده بتوانیم از این فضاهای جدید بهره برداری شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر