کد خبر: 945381
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان:
رضا دهقانی گفت : استقبال کننده گان و مخاطب در طول هشت دوره قبلی این جشنواره در اصفهان کم نظیر بوده و باید گفت این تعداد استقبال در اصفهان تا به امروز سه برابر شده است.

وی با بیان اینکه 11 هزار بلیط فیلم های جشنواره در این مدت فروخته شد، اظهارداشت: این تعداد مخاطب به غیر از اکران های هنرمندان و اصحاب رسانه و فیلم های نمایش داده شده بخش اصفهان است که مخاطبان این جشنواره بیشتر می کند.
دهقانی خاطرنشان کرد : در این جشنواره به دلیل استقبال علاقمندان به سینما چهار سانس فوق العاده به اکران جشنواره اضافه شد
وی ادامه داد : همچنین رضا ایرانمنش کارگردان و بازیگر، روبات نونهالی بازیگر، جهانبخش سلطانی بازیگر، علیرضا رئیسیان کارگردان و تهیه کننده و سایر هنرمندان سینما با حضور در جشنواره فیلم فجر اصفهان از نزدیک به علاقمندان به سینما گفت و گو کردند و به تماشای این دوره از فیلم ها در جشنواره اصفهان نشستند.
دهقانی تصریح کرد : امیدوارم شاهد شکوفایی هر چه بهتر سینما در اصفهان باشیم.
نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ١٢تا ٢٢ بهمن ماه جاری در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزارشد.
این جشنواره عصر روز جمعه ١٢ بهمن از ساعت 16 در مکان یاد شده با حضور علاقه مندان به هنر سینما و مسئولان استانی و کشوری آغاز شد.
در این رویداد فرهنگی علاوه بر فیلم های جشنواره فجر، چهار عنوان فیلم منتخب از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان در سانس صبح ها با الویت دانش آموزان مناطق محروم نمایش داده شد.
همچنین برای اولین بار به صورت اختصاصی در بخش جنبی این جشنواره هفت فیلم بلند سینمایی و داستانی از فیلم سازان اصفهانی اکران ش

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار