کد خبر: 941995
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل  گفت: از مهمترین اقدامات برای رفع مشکلات پرستاران و بیماران افزایش امکانات درمانی در استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در نشست با اعضای نظام صنفی پرستاران استان اردبیل اظهار داشت: پرستاران مسیر سلامت بیمار را بر اساس برنامه پزشک اجرا می‌کنند و نباید با پرستاران طلب‌کارانه رفتار شود بلکه باید با قدردنی از تلاش های آنها زمینه‌ساز ایجاد روحیه در بین این قشر شد.

وی تصریح کرد: ارتقای سلامت در استان جز با همراهی پرستاران میسر نمی‌شود و باید اقدامات لازم برای رفع کمبودها در این حوزه عملیاتی شود.

استاندار اردبیل گفت: پرستاران مهم‌ترین قشری هستند که به صورت شبانه‌روزی با بیماران سر و کار دارند و باید ارزشگذاری به این قشر نیز مانند سایر اقشار درمانی بیش از پیش فرهنگسازی شود.

بهنام‌جو افزایش امکانات درمانی را یکی از مهمترین اقدامات برای رفع مشکلات بیماران و نیز پرستاران برشمرد و بیان کرد: چند طرح درمانی در استان به بهره‌برداری می‌رسد و نیز شاهد افزایش تخت‌های بیمارستانی در آینده در استان خواهیم بود.

وی افزود: سلامت جزو حقوق اولیه مردم است و باید در این خصوص توجه و تلاش بیشتری از سوی مسوولان مربوطه انجام شود.

استاندار اردبیل از تلاش برای اجرای سریع‌تر پروژه‌های درمانی خبر داد و گفت: با ارتقای تخت‌های بیمارستانی به تبع جذب پرستار نیز برای تکمیل نیروهای مورد نیاز در مراکز درمانی انجام می‌شود.

بهنام‌جو از تلاش برای عملیاتی کردن پزشک آبدرمانی در استان خبر داد و این موضوع را در توسعه فعالیت های پزشکی و پرستاری موثر دانست و اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود در بین پرستاران نسبت به پیگیری موارد مطرح شده پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر