کد خبر: 941102
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان از بدحجابی و کم حجابی در جامعه انتقاد کرد و گفت: این موارد و ارزش‌های دینی و اخلاقی مسائلی نیستند که انسان از کنار آن به سادگی و به راحتی عبور کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی، ظهر دوشنبه در دیدار با سردار نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه، از بد حجابی و کم حجابی در جامعه انتقاد کرد و بر لزوم توجه به این مسئله از سوی مسئولین و آحاد مردم و پاسداشت شعائر الهی تأکید کرد.

وی افزود: این موارد و ارزش‌های دینی و اخلاقی مسائلی نیستند که انسان از کنار آن به سادگی و به راحتی عبور کند و بی‌تفاوت باشد.

استاد سطوح عالی حوزه اظهار داشت: توجه و اهمیت به مسئله حجاب در دین بسیار زیاد است، ولی امروز شاهد نوعی بی‌توجهی و بی‌تفاوتی در بین مردم نسبت به ارزش‌های دینی مانند حجاب هستیم.

وی گفت: نمونه دیگر از بی تفاوتی به ارزش‌ها در مورد دیرکرد است که بانک‌ها از مردم می‌گیرند. بارها گفته شد که نباید بانک‌ها از مردم دیرکرد بگیرد و خلاف شرع است، ولی توجهی نمی‌شود.

آیت الله نوری همداتی تأکید کرد: در مورد بحث حجاب بارها گفته شود ولی امروز شاهد بی‌تفاوتی نسبت به مسئله حجاب هستیم و می‌بینیم کم حجابی و بدحجابی در جامعه دینی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شود، ولی توجهی به آن نمی‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار