کد خبر: 940091
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
فرمانده سپاه عاشورا مطرح کرد
فرمانده سپاه عاشورا گفت: در سال جاری مقام معظم رهبری نسبت به مردم از احتمال وجود فتنه‌ای جدید در طی سال آینده هشدار داد که باید مردم و به خصوص جوانان باید هوشیارتر و دقیق تر نسبت به مسائل کشور باشند.

عابدین خرم در آیین بزرگداشت نهم دی ماه سالروز میثاق با ولایت در مرند، اظهار داشت: تاریخ آزمایشگاه بشر است و حوادث سال 88 باید هر ساله به مردم بازگو شود تا ابعاد آن برای ملت روشن‌تر شود.

وی افزود: اکنون بعد از گذشت 9 سال از وقایع سال 88 ابعاد تازه تری از آن اتفاقات کالبد شکافی شده و طراحی اصلی دشمن آشکارتر شده است.

خرم اظهارداشت: دشمن خارجی با تکیه بر افراد فریب خورده داخلی 6 ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 از رنگ اعتمادی مردم سوء استفاده کرده و از آن رنگ برای شناسایی افراد خودی بهره گرفت.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است که در هر 10 سالگی انقلاب اسلامی فتنه ای برای فروپاشی این نظام انجام شده است که در سال سال 88 هشت در 30 سالگی انقلاب، فتنه ای با عنوان تقلب در انتخابات از طرف برخی افراد داخلی عنوان شد که نقشه اصلی براندازی نظام بود.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: در سال جاری مقام معظم رهبری نسبت به مردم از احتمال وجود فتنه‌ای جدید در طی سال آینده هشدار داد که باید مردم و به خصوص جوانان باید هوشیارتر و دقیق تر نسبت به مسائل کشور باشند.

سردار خرم در ادامه قانون را به عنوان فصل الخطاب همه موارد کشور عنوان و بیان کرد: در سال 88 فتنه گران قانون را رعایت نکردند و موجب مختل شدن امورات کشور شدند که اگر در ابتدای کار افراد فریب خورده داخلی بر قانون مقید بودند دشمن نمی توانست بر داخل نفوذ پیدا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر