کد خبر: 939609
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان با حضور ۲۷۶ ناشر و نمایندگی افتتاح شد.

سیصد و سی و هفتمین نمایشگاه استانی کتاب و چهاردهمین نمایشگاه استان اصفهان و سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان عصر امروز در آیینی با حضورمدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار کاشان در مصلای بزرگ کاشان گشایش یافت.
در سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان بیش از ۶۳ هزار عنوان کتاب از ۲۷۶ ناشر و نمایندگی در ۲۷۶ غرفه به مدت هفت روز از ۵ تا ۱۱ دی ماه برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با تاکید بر دسترسی همگان به کتاب گفت: کتاب به عنوان یک کالای فرهنگی هیچگاه کهنه نمی شود و همواره اقشار مختلف جامعه برای ارتقای دانش و آگاهی خود به آن رجوع می کنند.
میثم نمکی برگزاری سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان در پایتخت کتاب ایران را رخداد فرهنگی بزرگ دانست و افزود: برپایی نمایشگاه های کتاب جایگاه ویژه ای در دسترسی و معرفی کتاب برای افزایش علم و دانایی و آگاهی اقشار مختلف جامعه دارد.
نمکی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای استقبال باشکوه شهروندان از نمایشگاه سراسری کتاب کاشان گفت: رونمایی و جشن امضای کتاب، کارگاه های آموزشی ، شب شعر، نقد داستان و ویژه برنامه های جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان از مهمترین برنامه های جنبی نمایشگاه خواهد بود.
شایان ذکر است: سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، به عنوان چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان و سیصد و هفتاد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی کشور با مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، فرمانداری ویژه کاشان، شورای اسلامی شهر کاشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، بانک شهر، شهرداری کاشان و ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان از پنجم تا یازدهم دیماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در مصلای مصلی بقیة الله الاعظم این شهرستان واقع در بلوار امام رضا (ع) برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر