کد خبر: 939534
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
در راستای حمایت بانوان مناطق محروم صورت می گیرد؛
سالن ورزشی مخصوص بانوان در استان ایلام با نام ناصر حجازی ساخته می شود.

جوان آنلاین: انجمن حامی با هدف بهبود کیفیت زندگی کودکان این بار به سراغ ساخت سالن ورزشی میان 6 مدرسه دخترانه در شهر ایوان استان ایلام رفته است. انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی حامی سازمانی داوطلبانه است که 17 سال است با حمایت های مردمی موفق به ساخت 29 مدرسه، بیش از 50 کتابخانه و برگزاری صدها ساعت کارگاه های آموزشی برای حمایت از دانش آموزان مناطق محروم شده است.

تأمین مالی ساخت این سالن ورزشی که به یاد قهرمان ملی ایران ناصر حجازی نامگذاری شده است با حمایت بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی آغاز شده است و امید است دغدغه مندان حوزه آموزش و پرورش کودکان و همه کسانی که به نقش ناصر حجازی در موفقیت و  بالارفتن انگیزه هزاران جوان ایرانی باور دارند نیز به این پروژه پیوسته و حمایت خود را اعلام نمایند.

بهناز شفیعی در مصاحبه با روابط عمومی انجمن حامی علت انتخاب حوزه ی آموزش برای حمایت از کودکان را این چنین بیان می کند: «همه چیز از زلزله کرمانشاه آغاز شد ما توانستیم با حمایت خیرین چندین کامیون مواد غذایی و ملزومات برای زلزله زدگان ارسال کنیم ولی پس از دریافت گزارش از کرمانشاه از جانب هواداران ناصر حجازی که برای توزیع اقلام رفته بودند با تصاویری مواجه شدم که بچه ها در سرما و بر روی نیمکت های چوبی بدون آنکه سقفی بالاسرشان باشد مشغول درس خواندن هستند. دوستی به من پیشنهاد کرد تا کفش ناصرحجازی را به نفع کودکان به مزایده بگذارم که از آنجا تصمیم گرفتیم که کار ماندگاری تری برای کودکان انجام دهیم.»

وی می گوید:« در این میان و کمی بعد هم یکی از اقوامم که مقیم آلمان است انجمن حامی را به من معرفی کرد تا بتوانم بصورت هدفمند و با انجام تحقیقات قبلی کمک هایم را بدست کودکان برسانم. انتخاب ساخت سوله ورزشی به پیشنهاد انجمن حامی انجام شد و من هم با بررسی هایی که انجام دادم تشخیص دادم ساخت این سوله می تواند در بهبود روحیه کودکان ایلام مؤثر باشد. ورزش در شادابی دختران می تواند مؤثر باشد و در خیلی مواقع می تواند از خطراتی مانند افتادن در دام اعتیاد جلوگیری کند. »

همسر مرحوم ناصر حجازی در خصوص آینده ورزش دختران در ایران نیز معتقد است:«قهرمانی فوتسال آسیا نشانه پیشرفت بانوان در امر ورزش است. این که ما الان لژیونر دختر داریم، مثل خانم فرشته کریمی اهمیت خیلی زیادی دارد.

شفیعی در پایان از تمامی طرفداران ناصر حجازی دعوت کرد تا با مشارکت در تأمین هزینه های ساخت سالن ورزشی به یاد ناصر حجازی در تحقق این آرزو با انجمن حامی و خانواده حجازی همراه شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار