کد خبر: 938545
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران:
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: دشمن در آینده هیچ نقشی در موازنه قدرت منطقه نخواهد داشت و در ۲۰ سال گذشته همه نقشه‌های آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در منطقه با مشکل مواجه شده است.
محمدرضا عباسی

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران ، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مقاومت بسیج اسلامشهر که در اردوگاه شهید غلامی برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی از نخستین روز پیروزی خود تهدیدی جدی برای استکبار جهانی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تمام طرح‌های دشمنان را با بن‌بست مواجه کرده است.

وی افزود: دشمن در آینده هیچ نقشی در موازنه قدرت منطقه نخواهد داشت و در ۲۰ سال گذشته همه نقشه‌های آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در منطقه با مشکل مواجه شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی توان درگیری ۲ روزه با فلسطینی‌ها را ندارد، انقلاب اسلامی را الگویی برای مقابله با زورگویی در جهان خواند و گفت: امروز انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده و دشمن مجبور به پذیرش آن است و توان مقابله با انقلاب ما را ندارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، افزود: مقام معظم رهبری همواره این‌که استکبار جهانی شکست‌خورده و ایران اسلامی الگوی برجسته‌ای در خاورمیانه و اقصی نقاط دنیا است را بشارت می‌دهند و این مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه استان تهران با طرح این سؤال که چرا برخی عناصر داخلی با دشمنان انقلاب همراهی و همکاری می‌کنند، تأکید کرد: این افراد نگران هستند که باقدرت انقلاب اسلامی منافع آن‌ها را به خطر افتد، این طبیعی است که ابهت یک ابرقدرت مستکبر و استعمارگر بنام آمریکا در سال 1357 با پیروزی انقلاب اسلامی فروریخته و جایی در منطقه ندارد.

وی تأکید کرد: امروز قیام مردم یمن در برابر استکبار بیانگر آن است که استعمار در جهان جایی ندارد و بسیج مردم مظلوم و ستمدیده همان‌طوری که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در سال 67 در پیام تاریخی خود فرمودند بسیج جهان اسلام علیه استکبار شکل‌گرفته است.

سردار حسن‌زاده بابیان اینکه عبور از چهل‌سالگی انقلاب راهبردهایی نیاز دارد، گفت: هر جا که ایستادگی و مقاومت ملت ایران بیشتر بود، دستاورد آن‌هم ماندگارتر شد.

وی افزود: در جنگ فرهنگی که از سال 78 علیه کشور ما شروع‌شده است با هوشیاری و بیداری جوانان انقلابی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب‌شده و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و نسل‌های بعدی انقلاب با آرمان‌های انقلاب آشنا شد و نتیجه این جنگ شهید حججی شد و در تاریخ جاودانه ماند.

این مقام مسؤول بابیان این‌که مختصات انقلاب اسلامی بعد از گذشت چهل سال تغییری نکرده است، تأکید کرد: روحیه شهادت‌طلبی، ایثار، شجاعت و حضور جوانان درصحنه از مختصات انقلاب اسلامی در سال 57 بود که امروز این مشخصات و ویژگی‌ها در جوانان نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نیز دیده می‌شود.

وی بیان کرد: در جنگ سیاسی و امنیتی که در سال‌های 78 و 88 و96 معاندین نظام علیه این کشور راه انداختند، تلاش شد مردم را دریک چالش جدی در برابر حاکمیت و نظام قرار دهند که با بیداری مردم در این نبردها نیز شکست خوردند.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه امروز دشمن در آخرین شانسی که برای خود ایجاد کرده می‌خواهد با تهدید و تحریم اقتصادی و ایجاد عملیات روانی نتیجه مثبتی بگیرد،گفت: ملت‌های اسلامی به مدد و الگوی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مبارزه با استکبار بر خواسته‌اند و با استعمار مقابله می‌نمایند.

وی بابیان اینکه مقابله و ایستادگی در برابر جنگ اخیر دشمن یک جهاد کبیراست، تأکید کرد: ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامی با تشخیص درست تهدید و فتنه‌ها، در این جهاد کبیر سربلند بیرون آمدند، البته همه ما می‌دانیم که هر عملیات سنگینی، یک دوران تثبیتی دارد که دوره کنونی و شرایط فعلی کشور که در آن قرارگرفته‌ایم همان دوران است که به‌زودی و با موفقیت این دوران را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به رسالت بسیج و سپاه در دوران فعلی کشور، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج برای رفع مشکلات موجود همواره در کنار مردم بود و برای ایستادگی مقابل این جنگ روانی باید مسؤولین هم در کنار و همراه مردم باشند و با ایجاد رابطه منسجم و متحد برای مقابله با راهبردهای دشمنان گام بردارند.

در این آیین تکریم و معارفه سرهنگ پاسدار هادی ایلکا به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر معرفی و از تلاش‌های 55 ماهه سرهنگ مجید امیر عبدالهیان در سمت فرماندهی سپاه اسلامشهر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

قابل ذکر است که با حکم سردار حسن زاده ،سرهنگ عبدالهیان به سمت معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا استان تهران منصوب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر