کد خبر: 937147
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
نیمه نخست دیدار استقلال و سپیدرود رشت با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
 
تیم فوتبال استقلال - فرشید باقری

جوان آنلاین: دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران امروز (جمعه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با دو گل فرشید باقری در دقایق ۱۱ و ۳۲ با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

این دیدار با نمایش هجومی استقلال آغاز شد و آبی‌پوشان تهرانی از همان ابتدا فشار زیادی روی دروازه سپیدرود وارد کردند. شاگردان شفر در پنج دقیقه ابتدایی حتی فرصت این را داشتند تا با ضربه سر روزبه چشمی به گل برسند که این اتفاق نیفتاد. در ادامه بازی کمی به تعادل کشیده شد اما باز هم استقلال بود که توپ و میدان را در اختیار داشت.

بازی مالکانه استقلال در نهایت جواب داد و در دقیقه ۱۱ توپ ارسالی میلاد زکی‌پور از جناح چپ پس از برخوردی که به مدافع سپیدرود داشت، مقابل فرشید باقری افتاد تا او با ضربه‌ای دقیق و محکم، دروازه شاگردان علی کریمی را از پشت محوطه جریمه باز کرد تا بازی یک بر صفر به سود استقلال شود.

پس از این که شاگردان وینفرد شفر به گل نخست رسیدند، سپیدرودی‌ها به خودشان آمدند و سعی کردند که بتوانند بازی را در نیمه اول به تساوی بکشانند. شاگردان علی کریمی در دقایقی که توپ و میدان را در اختیار داشتند، چند حمله نصفه و نیمه داشتند ولی هیچکدام روی دروازه استقلال خطرآفرین نشد. البته در دقیقه ۲۶ روی یک ضربه کرنر، بازیکنان سپیدرود اعتقاد داشتند که فرشید باقری مرتکب خطای هند شده است اما داور اعتقادی به هند نداشت. پس از این صحنه دوباره توپ و میدان در اختیار استقلال قرار گرفت.

در حالی که بازیکنان سپیدرود در باز کردن دروازه استقلال ناکام بودند، استقلالی‌ها قدر موقعیت‌هایشان را می‌دانستند و توانستند در دقیقه ۳۲ دوباره به وسیله فرشید باقری به گل برسند. در این صحنه باز هم میلاد زکی‌پور آغاز کننده بود و از جناح چپ پاس خوبی به روح‌الله باقری داد ولی مهاجم استقلال نتوانست توپ را کنترل کند که در ادامه فرشید باقری از پشت سر از راه رسید و توانست با ضربه‌ای زمینی و محکم،‌ دروازه کوروش ملکی را برای دومین بار باز کند.

پس از این گل دو تیم چند موقعیت ایجاد کردند اما به گل نرسیدند که یکی از آن‌ها ضربه محمد غلامی در دقیقه ۳۵ به سمت دروازه استقلال بود که حسین حسینی به خوبی واکنش نشان داد و توانست مانع از باز شدن دروازه تیمش بشود.

در ادامه باز هم بازی در اختیار شاگردان شفر بود اما اتفاق خاصی روی دروازه‌های دو تیم نیفتاد تا نیمه نخست دیدار سپیدرود و استقلال با دو گل به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان برسد.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، همام طارق، جابر انصاری و روح‌الله باقری

ترکیب سپیدرود: کوروش ملکی، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدی، امین جوادی‌مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزتی، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، یعقوب کریمی و محمد غلامی

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار