کد خبر: 934935
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
معاون تعزیرات حکومتی:
معاون توسعه مدیریت و منابع تعزیرات حکومتی کشور گفت: 49 هزار میلیارد ریال جزای نقدی برای متخلفان در احکام 49 هزار و 879 فقره پرونده در هفت ماه ابتدایی سال 97 صادر شد.

مهدی صابری در حاشیه آیین معرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان افزود: در شعبه های تعزیرات حکومتی کشور 40 هزار و 17 فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات در هفت ماه امسال تشکیل شد که با محکومیت 17 هزار میلیارد ریالی متخلفان همراه بود.
صابری با اشاره به تشکیل پنج هزار و 484 فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی کشور، بیان کرد: در این پرونده ها حکم پرداخت 30 هزار میلیارد ریال جزای نقدی برای متخلفان این حوزه صادر شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع تعزیرات حکومتی کشور ادامه داد: در همین مدت، چهار هزار و 387 فقره پرونده در حوزه بهداشت و درمان تشکیل شد که با پرداخت 13 میلیارد ریال جزای نقدی همراه بود.
صابری اظهار داشت: در بخش اجرای احکام 56 هزار و 72 فقره پرونده وارد شد و 2 هزار میلیارد ریال جریمه پرونده ها اجرای حکم شد و 461 میلیارد ریال محکومیت اعاده حق شاکی نیز اجرایی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع تعزیرات حکومتی کشور گفت: با وجود قابلیت و صلاحیت های قانونی این سازمان، کارشناسی و اعلام تخلفات در بازارهای کشور توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.
وی با بیان این که تعزیرات حکومتی نهادی حقوقی و دارای حق قانونی صدور حکم است، تصریح کرد: اعلام تخلف از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود که این مساله رسیدگی به روند تخلفات را گاهی طولانی می کند.
صابری با اشاره به این که اختفاء و احتکار کالا از معضلات جدی کشور در ماه های اخیر بود، ادامه داد: الکترونیکی شدن انبارها یکی از مصوبه های پانزدهمین نشست سران قوا بود، با اجرای این مصوبه سازمان تعزیرات حکومتی با رصد سامانه انبارها، قادر به صدور رای شفاف و تصمیم گیری بهتر است.
معاون توسعه مدیریت و منابع تعزیرات حکومتی کشور با بیان این که سازمان صنعت، معدن و تجارت مکلف به راه اندازی سامانه الکترونیکی انبارها است، یادآور شد: با اجرای این الزامات سازمان تعزیرات به صورت لحظه ای اطلاعات و آمار انبارهای موجود کشور را خواهد داشت.
مهدی صابری برای معرفی رضا محمدی به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به سمنان سفر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر