کد خبر: 933464
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
معاون استاندار و فرماندار شاهرود
فرماندار شاهرود گفت: توسعه ورزش همگانی را باید از کارمندان اداره های شهرستان شروع کرد تا الگویی برای بقیه مردم شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری فرمانداری شاهرود محمد کرم محمدی در نشست شورای ورزش همگانی شهرستان شاهرود، افزود: کارمندان اداره های شهرستان ماهی یک بار روز جمعه در جاده سلامتی پیاده روی داشته باشند و هر بار میزبانی این کار را یک مجموعه بر عهده بگیرد. وی با اشاره به اهمیت ورزش در تامین سلامت عمومی جامعه به ویژه بانوان، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید زمینه های لازم برای انجام ورزش های همگانی در میان بانوان کارمند و بانوان خانه دار را فراهم بیاورند.

مهندس محمدی با بیان اینکه نخستین پیاده روی به میزبانی شهرداری انجام می شود، تصریح کرد: برای افزایش حضور کارمندان و خانواده های آنان می توان از بسته های تشویقی و یا اهدای جوایز به صورت قرعه کشی هم استفاده کرد معاون استاندار سمنان بر لزوم استفاده مردم از امکانات ورزشی دستگاه های اجرایی تأکید کرد و گفت: دانشگاه ها برای استفاده مردم از امکانات ورزشی آن ها سخت گیری نداشته باشند و دستکم دسترسی کارکنان خود را فراهم کنند.
محمدی اضافه کرد: با توجه به همکاری نداشتن بخشی از کشورهای دنیا، هزینه های زندگی افزایش یافته و معیشت مردم سخت تر شده بخشی از هزینه های دارو و درمان نیز افزایش یافته است.
وی یادآور شد: هرچند یکی از بزرگ ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید طرح تحول سلامت بود اما می توان با توسعه ورزش از بسیاری از بیماری ها در نتیجه تحمیل هزینه های درمانی به خانواده ها جلوگیری کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر