کد خبر: 927406
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقتدار کامل مرزبانان ناجا در حفاظت از مرز‌های کشور، گفت: مرزبانان غیور و پرتلاش اجازه نفوذ دشمن و اشرار به داخل کشور را نخواهند داد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم عزاداری امام حسین (ع) در امامزاده شاه میرحمزه اظهار کرد: امسال علی‌رغم توطئه‌ها و هجمه‌های وسیع تبلیغاتی که دشمن برای کم رنگ کردن عزاداری‌های دهه اول ماه محرم به کار برده بود نتوانست کاری از پیش ببرد چراکه مردم ولایتمدار، شهیدپرور و قدرشناس میهن عزیزمان با حضور پرشور خود در مراسم این دهه نشان دادند پای انقلاب و ارزش‌ها ایستاده‌اند و هیچ چیزی نمی‌تواند ذره‌ای از عشق آنان به آقا اباعبدالله (ع) کم کند.

وی درباره اقدامات پلیس برای تأمین امنیت مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، تصریح کرد: نیروی انتظامی از حدود یک ماه قبل تدارک ویژه‌ای برای برقراری نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری دهه اول ماه محرم در دستور کار خود قرار داد و طرح‌های ویژه‌ای به همین منظور به اجرا گذاشت که امروز شاهد هستیم مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم در سراسر کشور با امنیت کامل برپا شده و در حال برگزاری است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به اقتدار کامل مرزبانان ناجا در حفاظت از مرز‌های کشور اشاره و بیان کرد: مرزبانان غیور و پرتلاش نیروی انتظامی با اقتدار کامل امنیت مرز‌های میهن عزیزمان را بر عهده دارند و اجازه نفوذ به دشمن و اشرار را به داخل کشور نخواهند داد.

وی تصریح کرد: تمام همکاران من در ناجا خود را پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی و موظف به رعایت احکام الهی و پیروی از تدابیر و منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌دانند.

اشتری اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های پلیس ایران عشق و علاقه به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه آقا اباعبدالله الحسین (ع) است به همین منظور با شور و شوق وصف ناپذیری برای انجام مأموریت نظم‌بخشی مراسم عزاداری حضور پیدا می‌کنند.

وی اظهار کرد: مأموران ناجا از نهضت عظیم عاشورا درس مجاهدت، ایثار و رشادت گرفته و با تأسی به امام و پیشوای خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با هرگونه زور و زورگویی مقابله کرده و از مظلوم دفاع می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار