کد خبر: 927362
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
همزمان با هفته دفاع مقدس:
مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی از اجرای 135 عنوان برنامه با شعار «ما توانستیم» در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ جلیل وحیدی از اجرای 135 عنوان برنامه با شعار «ما توانستیم» در استان به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان خبر داد.

وی رژه و نمایش توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح و نوآوری در صنعت دفاع کشور، توجه کردن به مدارس و دانشگاه‌ ها، اهممیت دادن به آموزش عمومی و موضوع پدافند غیرعامل و توجه به جوانان در بصیرت افزایی، حفظ غرور ملی، پویایی در حوزه فناوری و پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی و اقتصادی کشور، تبیین نقش مردم تحت ولایت فقیه در به ثمر رساندن انقلاب را رویکرد برنامه های این ایام عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و ترغیب در حمایت از کالای ایرانی با هدف شکوفایی اقتصادی کشور با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس، مقابله با تهدیدها و تحریم های دشمن، تبیین نقش اصناف و پشتیبانی مردمی در دوران دفاع مقدس، تبیین حماسه عملیات ثامن الائمه سالگرد شکست حصر آبادان و سایر محورهای برنامه ها در هفته جاری دانست.

مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس در آذربایجان غربی تبیین نقش روحانیت و بانوان در دفاع مقدس، برخورداری از فضای معنوی سیاسی نماز جمعه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، حفظ و صیانت از خانواده را موضوع های در خور توجه برای این ایام عنوان کرد.

وی به تشکیل 6 کمیته برای برنامه ریزی در راستای نکوداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: افتتاح چهار خانه عالم، برگزاری چشنواره ترنم بین شرکت کننده هایی از نیروهای مسلح آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ویزیت رایگان مراجعان در مراکز درمانی دولتی، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس، عطرافشانی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه، اجرای نمایش خیابانی و بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی را برنامه های تدارک یافته برای این ایام برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر