کد خبر: 927306
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه تا پایان سال ۱۸ هزار گروه جهادی به محرومیت‌زدایی در سراسر کشور می‌پردازند، گفت: همکاری دولت با گروه‌های جهادی کافی نیست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه تا پایان سال ۱۸ هزار گروه جهادی به محرومیت‌زدایی در سراسر کشور می‌پردازند، گفت: همکاری دولت با گروه‌های جهادی کافی نیست.
به گزارش فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور در گفت‌وگویی، در مورد نقش سازمان بسیج مستضعفین در تحقق توسعه و آبادانی کشور، اظهار داشت: هم اکنون ۸ هزار گروه جهادی در کشور فعال است و ۱۰ هزار گروه جهادی تا پایان سال به این گروه‌ها اضافه می‌شوند که ظرفیت سازندگی بالایی در کشور به وجود می‌آورند. ۱۸ هزار گروه جهادی تا پایان سال فرصتی برای نوسازی و توسعه کشور در مسیر توسعه و تحقق اهداف، برنامه‌ها و اسناد بالادستی برای دولت ایجاد می‌کنند. رئیس سازمان بسیج در مورد اهداف گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: برنامه گروه‌های جهادی به این نحو است که یک نقطه مشخص را برای هر گروه تعیین کرده و با تمرکز بر آن به صورت یک مجموعه از خدمات مورد نیاز بر آن محل مشخص شده، متمرکز می‌شوند. غیب‌پرور، محرومیت‌زدایی را از اصلی‌ترین رسالت‌های گروه‌های جهادی دانست و گفت: فعالیت‌های خدمت‌رسانی در بخش سلامت و بهداشت، تأمین نیاز‌های اجتماعی و فرهنگی از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی با محور محرومیت‌زدایی است. وی همچنین یادآور شد: تا حدودی در انجام فعالیت گروه‌های جهادی با دولت هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است و جهادگران با یک وزارتخانه تعامل ندارند، بلکه با چند وزارتخانه تعامل دارند. از جمله وزارتخانه جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان که همکاری دولت ناکافی است. همکاری دولت با بسیج باید بیشتر شود، چرا که استعداد بسیج یک اقیانوس است و عمق، طول و عرض بسیج مشابه قوه لایزال است و من همواره در مورد همکاری بسیج با دولت اعلام آمادگی کرده‌ام. غیب‌پرور گفت: دولت باید از ما بخواهد و ما اعلام آمادگی کردیم و برنامه هم به دولت ارائه کردیم و برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه هم آمادگی کامل داریم تا به کمک دولت بیاییم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار