کد خبر: 927207
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
فرمانده سپاه بیجار:
فرمانده سپاه بیجار گفت: مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمن نیازمند ایستادگی و اقتدار است که بسیجیان با حضور مقتدرانه در این رزمایش به دشمنان نظام اعلام خواهند کرد که در مقابل سختی‌ها ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری جوان از بیجار، سعید شعبانی صبح امروز در آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)2 در بیجار، اظهار کرد: دشمن سعی در ناامید کردن و سیاه‌نمایی شرایط کنونی جامعه را دارد.

وی افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند با ایجاد امید در جامعه نقشه‌های شوم دشمن را ناکام بگذارند.

شعبانی در ادامه با تشریح رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)2 با حضور گردان‌های بیت‌المقدس، گفت: این رزمایش در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن امروز و مرحله دوم آن در قالب یک گردهمایی بزرگ در مرکز استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بیجار در تشریح کیفیت برگزاری این رزمایش در شهرستان بیجار گفت: این رزمایش با حضور دو گردان کوثر خواهران و بیت‌المقدس برادران برگزار می‌شود.

شعبانی شعار این رزمایش را «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» عنوان کرد و گفت: وحدت نیاز امروز جامعه و وضعیت اقتصادی موجود است.

وی در ادامه بیان کرد: مقابل با زیاده‌خواهی‌های دشمن نیازمند ایستادگی و اقتدار است که بسیجیان با حضور مقتدرانه در این رزمایش به دشمنان نظام اعلام خواهند کرد که در مقابل سختی‌ها ایستادگی خواهند کرد.

فرمانده سپاه بیجار اذعان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک؛ ستون‌کشی گردان‌های حاضر در صبحگاه به سمت مکان‌های تعیین‌شده، رژه خودروی، اجرای برنامه‌های تاکتیکی و فرهنگی، پیاده‌روی، رزم شبانه و کلاس‌های آموزشی از مهم‌ترین برنامه‌های این رزمایش است.

فرمانده سپاه بیجار جلوگیری از تحرکات دشمنان در عرصه‌های مختلف، تقویت روحیه مردم نسبت به نظام اسلامی، مأیوس‌سازی دشمنان، تقویت نیروهای عمل‌کننده را از اهداف برگزاری این رزمایش بیان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر