کد خبر: 927174
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
مدیر حج و زیارت استان سمنان:
مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه ورود کاروان‌های حج به استان سمنان پایان یافته است، گفت: سفرهای زیارتی محرم و صفر برقرار است.


خلیل دلپاک درباره اتمام ورود کاروان‌های حجاج به داخل استان سمنان اظهار کرد: خوشبختانه بدون هیچ مشکلی، کاروان‌های حجاج که از استان به سفر حج مشرف شده بودند، به میهن اسلامی و استان بازگشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آخرین کاروان از شاهرود به این سفر نورانی مشرف شدند، تصریح کرد: این کاروان هم 22 شهریور وارد کشور شد که 115 نفره بود و به سهمیه ما اضافه و ظرفیت سمنان تکمیل شد.

مدیر حج و زیارت استان سمنان با تأکید بر اینکه حج امسال به حول و قوه الهی و زحمات عزیزان و عنایت پروردگار عالم و امامان معصوم (ع) حج روان و آرامی بود، اضافه کرد: حجاج با شرایط خوبی حجشان را به جای آوردند و قبور پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) را زیارت کردند.

دلپاک با بیان اینکه شرایط خوب بود و مشکل خاصی نداشتیم، تصریح کرد: امیدواریم همچنان این شرایط در سال‌های آینده به قوت خودش باقی باشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان حج و زیارت در ماه‌های محرم و صفر اعزام‌های خودش را به سفرهای زیارتی دارد، اضافه کرد: کسانی که تمایل دارند، به‌صورت هوایی و زمینی می‌توانند مشرف شوند.

مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: در نزدیک به ایام اربعین همه اعزام‌ها معطوف به پیاده‌روی اربعین بوده که زائران باید طبق سنوات گذشته اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها