کد خبر: 927169
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
معاونت عملیات قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور:
معاونت عملیات قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور،گفت: در دنیای امروز جنگ‌ها تخصصی‌شده‌اند و این موضوع نیازمند این است تا متخصصان امر پای‌کار بیایند و سمت‌ و سوی پایان‌نامه تغییر کند.

بهروز زارعی در نشست هماهنگی رزمایش پدافند غیرعامل قرارگاه زیستی آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه در عصر حاضر شیوه‌های جنگ تغییر کرده، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد جنگ‌های پیچیده‌ای هستیم و نباید در مقابل این جنگ‌های پیچیده و نامریی احساس ضعف نشان داده یا شکست بخوریم.

وی افزود: در کنار بخش‌های مختلف همچون سایبری، زیستی و کالبدی باید گفت که در بحث زیستی کار بسیار سخت‌تر از دیگر بخش‌هاست چرا که دشمنان با دست‌کاری بسیاری از مسائل از طریق موضوعات زیستی به دنبال تغییر ذائقه‌های مختلف به سمت و سویی که هدف‌گذاری شده، هستند.

معاونت عملیات قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: در دنیای امروز جنگ‌ها تخصصی‌شده‌اند و این موضوع نیازمند این است تا متخصصان امر پای‌کار بیایند و سمت‌ و سوی پایان‌نامه تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با تهدیدات باید پیشگیری‌ها به نحوی باشند که با پیش‌بینی دقیق و مناسب به‌ صورت مؤثر با تهدیدات مقابله کرد.

زارعی ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان در تلاش هستند تا این انقلاب را بر هم بزنند اما به لطف الهی این انقلاب چهلمین سال پیروزی خود را پشت سر گذاشته و در همه عرصه‌ها در طول این سال‌ها موفق بوده، نمونه بارز آن دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان انقلاب از جنگ‌های نظامی ناامید شده‌اند، به‌نوعی دیگر به جنگ انقلاب آمده‌اند با توجه به این موضوع، باید ساختارهای زیرمجموعه‌ای تقویت شود.

معاونت عملیات قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: لازمه موفقیت در کارها، کار هماهنگ و ترکیبی با مدیریت واحد است که در این خصوص قرارگاه تعیین‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رزمایش زیستی در استان برای اولین بار در کشور در سطح فرمانداری‌ها در آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد و این اولین گامی است که فرمانداری‌ها رسماً و عملاً وارد عمل می‌شوند و استانداری‌ها تنها به‌عنوان پشتیبانی عمل خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر