کد خبر: 926774
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خبر داد
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: طرح احسان حسینی هم‌زمان با قرار گرفتن در ایام سوگواری حسینی باهدف دستگیری از نیازمندان در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود .

محمد قوسی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه خیران و نیکوکاران استان سمنان با پهن کردن سفره‌های اطعام در حسینیه‌ها، تکایا و مساجد در ماه محرم و تهیه سبدهای غذایی به کمک به نیازمندان می شتابند افزود: مراکز کمیته امداد در سراسر استان سمنان و ۴۱ مرکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی هم استانی ها است.

وی با اشاره به گذشت پنج سال از اجرای سنت حسنه احسان در ماه محرم افزود: این طرح نخستین بار در شهر امیرآباد از توابع شهرستان دامغان به همت خیر دامغانی امیر آبادیان و مشارکت خیران با ۳۰ تن اقلام و سبد غذایی شامل برنج و روغن آغاز شد.

قوسی یادآور شد: در سال گذشته این رقم با رشد شش برابری به ۲۲۰ تن در تمام شهرستان های استان سمنان افزایش یافت و پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم استان سمنان در سال جاری به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون افزایش یابد.

وی به حضور امیر آبادیان خیر دامغانی در طرح احسان حسینی و پخت غذا در تمامی شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: این خیر گران‌قدر علاوه بر کمک‌های نقدی، سهم تشویقی به ازای کمک‌های جمع‌آوری‌شده در نظر گرفته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی # ۰۲۳*۸۸۷۷* به ساده‌ترین شکل ممکن و با تلفن همراه خود در طرح «احسان حسینی» کمک کنند، افزود: واریز به‌به حساب بانک صادرات به شماره ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و کارت‌بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ ، کمک‌های نقدی خود را برای طرح احسان حسینی واریز کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر