کد خبر: 926586
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
نماینده رئیس دانشگاه در تشکل‌های دانشجویان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد
نماینده رئیس دانشگاه در تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشجویان آذربایجان‌شرقی بر ضرورت توجه ویژه به دانشجویان برای شکوفایی استعداد علمی فرهنگی آنها تأکید کرد.

احسان شاکری  در آئین اختتامیه دومین اردوی تشکل‌های سیاسی اسلامی "حیات طیبه" با تأکید بر تأثیرگذاری و تحولات علمی، فکری، دینی و اجتماعی و سیاسی آذربایجان اظهار داشت: براین اساس است که مقام معظم رهبری نیز به مردم آذربایجان لطف داشته و در فرمایشاتشان آذربایجان را سر ایران اعلام کرده‌اند.

وی گفت: این منطقه یک منطقه عالم خیز با حوزه ها و دانشگاه های متعدد و اساتید مبرز ،با جایگاه علمی بالا بوده و دانشجویان به عنوان نیروی فعال و تأثیرگذار در صحنه‌های مختلف نقش ویژه در این خصوص داشته و دارند.

شاکری افزود: براین اساس اردوهای آموزشی و تشکیلات می توانند در ارتقاء جایگاه علمی، فرهنگی و معنوی و نشست های مختلف بصیرتی و آزاد اندیشی نقش خود را ایفاء کنند.

وی یاد آور شد: برگزاری این اردوها به صورت منطقه ای می توانددر بروز وظهور استعدادهای منطقه ای دانشجویان تأثیرگذار باشد و از طرفی این اقدام گامی عملی در تمرکز زدایی از مراکز استان و معرفی قابلیت‌های شهرستان‌ها می باشد.

شاکری در ادامه با ارائه گزارش از برگزاری این اردوها در واحد اهر گفت: بیش از 130 نفر دراین اردو حضور داشتند و از برنامه‌های مختلف کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، اندیشه سازی، جریان شناسی، معرفت شناسی و زمینه‌های دیگر بود که به مدت 5 روز برگزار شد و در طول برگزاری این اردو علاوه از این کلاس‌ها، مسابقات ورزشی، اردوی فرهنگی تفریحی و بازدید از جنگل‌های ارسباران و صعود به قلعه بابک به مرحله اجرا در آمد.

وی از میزبانی شایسته قربانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و همکارانشان دراین واحد دانشگاه قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر