کد خبر: 926522
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
فرمانده گروه نهم پدافند هوایی کاشان
فرمانده گروه نهم پدافند هوایی کاشان از فرسوده شدن جنگ‌افزارها و سامانه‌های آمریکا در منطقه خبر داد و گفت: امسال آمریکا در خلیج فارس کمترین تجهیزات و امکانات را طی 40سال گذشته داشته است.

سردار سید مهدی قریشی در رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲ در کاشان گفت: امروز به برکت روحیه جهادی که در بین نیروهای مسلح وجود دارد به بازدارندگی سطح بالایی رسیده‌ایم و آمادگی که در حال حاضر در نیروهای مسلح وجود دارد را در هیچ زمانی طی این 40سال نداشتیم.

وی محرم و عاشورا را بزرگترین انگیزه برای رزمندگان در بحث مبارزه با تروریست و دفاع از حرم حضرت زینب (س) برشمرد و افزود: ما هرچه داريم از عاشورا، محرم و امام حسين(ع) است و بزرگترین پیام عاشورا ایستادگی در مقابل کفر و پیروزی گفتمان مکتب اسلام است.

وی تصریح کرد: حمله موشکی ما به مقر فرماندهان تروريست‌هاي دمكرات در كردستان عراق نشان داد اگر کسی قصد کمترین تعرضی را به ما داشته باشد با عکس العمل ما مواجه می‌شود و ما اکنون هم قدرت بازدارندگی داریم و هم به موقع آن را به کار می‌گیریم.

فرمانده گروه نهم پدافند هوايي كاشان افزود: در حوزه موشکی از برد بلند و برد کوتاه موشک‌های ما با خطای کمتر از 8 متر نقاط را مورد هدف قرار می‌دهد و چنانچه بخواهیم برد آن را زیاد کنیم تکنولوژی آن را در دست داریم و به برکت جمهوری اسلامی، امروز یمن، سوریه و حزب الله نیز در این زمینه توانمند شده‌‌اند.
به گفته وي، امروز اسرائیل در دریا هم دیوار کشیده و به دنبال مخفی کردن خود هستند و قدرت بازدارندگي جمهوري اسلامي سبب شده است تا دشمن حساب ويژه اي براي ايران باز كند به طوري كه اقتدار و توان موشكي ايران دشمن را به هراس انداخته است.

وی از هواپيماهاي بدون سرنشين ایران به عنوان يك قدرت بين المللي یاد نمود و گفت: پهبادهاي سپاه هر نقطه‌ای را که بخواهد مورد حمله قرار می‌دهد همانطوری که می‌تواند سالن جلسات داعش را در لحظه شناسایی و با بمب‌های هوشمند مورد هدف قرار ‌دهند و این توان روز به روز در حال افزایش است.

سردار سید مهدی قریشی با یادآوری مبارزه دشمن با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، حمله طبس، منافقین و ترورهایی که انجام دادند تصریح کرد: یقین بدانید اینها کار نکرده ندارند و آخرین تیر ترکششان تحریم اقتصادی است که به نتیجه نخواهد رسید و اگر پشت سر ولایت باشیم و آنچه را که فرماندهی معظم کل قوا بیان می‌کند انجام دهیم هیچ نیرویی در مقابل جبهه مقاومت نمی‌تواند ایستادگی کند و انشاالله این نظام قطع به یقین زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) را فراهم خواهد نمود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر