کد خبر: 926488
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛
شـورای هماهنـگی تبلیـغات اســلامـی در اطلاعیه ای از مـردم صبور و مقاوم ایـران برای تشییع پیـکر شـهدای گمنام و تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس دعــوت کرد.
جوان آنلاین: شـورای هماهنـگی تبلیـغات اســلامـی در اطلاعیه ای از مـردم صبور و مقاوم ایـران برای تشییع پیـکر پاک و مطهـر شـهدای گمنام و گلگون کفن تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس دعــوت کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«بســم الله الرحـمن الرحـیم»

«وَلاَ تَحْسَبـَنَّ الَّذِینَ قُتِـلُواْ فِی سَبـِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًـا بَـلْ أَحْیَـاء عِنـدَ رَبِّهـِمْ یُـرْزَقُـونَ»

اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

به درستی که گمنامی تنها برای شهرت پرستان دردآور است، وگرنه اجر و پاداش الهی در گمنامی است. محکمۀ خون شهدا، محکمۀ عدلی است که ما را در آن به محاکمه می کشند.

بر هیچ کس پوشیده نیست امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری های شهدایی است که با گذشتن از جان شیرین خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و ارزش های الهی و اسلامی را در این سرزمین زنده نگه داشتند.

امروز استکبار جهانی و قبیلۀ شیطان و شیطان صفتان تاریخ، با همراهی برخی دوستان داخلی خود، با تمام توان می کوشند تا با بهره گیری از جهل و نادانی، و راه اندازی عملیات روانی و جنگ رسانه ای، به تطهیر چهره های دست نشاندۀ مزدور و جیره خواران خود در منطقه و جهان اسلام برای تأمین مقاصد پلید و مطامع شوم خود، دست یافته، اما در این کوران حوادث و رویدادهای نو به نوی روزگار پر زرق و برق امروزی که مجال را برای تفکر و تدبر و خلوت تنگ کرده، باز هم شهدا، این شاهدان شهید و فروزندگان تاریخ و عرشیان قدسی از راه رسیده و با حضور مجدد در میان ما زمینیان و با دم مسیحایی خود، با وزیدن رایحۀ عاشورایی، مجالی می شوند تا سیری در راه و روش حسینیان زمان کنیم.

اینک، پیـکرهای پـاک و مطهـر ۱۳۵ شـهید گمنام تازه تفحص شدۀ ایام دفـاع مقـدس، در صـبح روز پنـج شــنبه مورخ ۲۲ شهریورماه مصـادف با سـوم محـرم الحـرام در تهران از سـاعت ۰۹:۰۰ صبح از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شــهدا تشـییع خواهد شد.

مراسـم شـب وداع با این شـهدا، چـهارشـنبه ۲۱ شهریور ماه همـزمان با اقـامۀ نـماز جماعت مغرب و عشاء در «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» (واقع در تهران میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی) برگزار خواهد شد.

همچنین، روز دوشـنبـه ۲۶ شـهریور ماه مصادف با هفتم محرم الحرام، مراسم تشـییع شـهدای گمنام در شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز، مشهدمقدس، تبریز، ساری، کرمان و کرمانشاه با حضور خیل عظیم امت حزب الله به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی از ملت همیشـه در صحنـه و شـهیدپـرور ایران اسلامی و تمامی عاشقان حسینی و دلدادگان سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام» دعوت می کند تا با حضور عاشورایی، معنوی و دشمن شکن خود در مراسم وداع و تشییع ابدان پاک و مطهر شهیدان گمنام دفاع مقدس و فرزندان برومند حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و رهروان مکتب حسینی، بار دیگر، ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و آرمان‌های والای شهیدان، با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کرده و روح خویش را با رایحۀ خوش عاشورا از پنجرۀ ملکوتی دفاع مقدس جانی تازه بخشیده و عاشورای حسینی را در استقبال و بدرقه و تشییع یاران خمینی زنده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار