کد خبر: 926477
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
آیت الله نوری همدانی:
آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال محدود کردن سپاه هستند، گفت: سپاه هر جا مظلومی مورد ظلم قرار بگیرد، دفاع خواهد کرد و امروز می‌بینید هر کشوری که تقاضای کمک و همکاری کند، سپاه مقتدرانه حضور می‌یابد.
جوان آنلاین: آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چرا دشمن بر روی سپاه حساسیت دارد، چون سپاه امروز خوار چشم دشمنان است و خواب راحت آنان را آشفته کرده است.

وی افزود: سپاه هر جا مظلومی مورد ظلم قرار بگیرد دفاع خواهد کرد و امروز می‌بینید هر کشوری که تقاضا کمک و همکاری کند سپاه مقتدرانه حضور می‌یابد.

آیت‌الله نوری همدانی ابراز داشت: دشمن در پی حذف سپاه است و سپاه باید بداند که وظیفه اولش حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است. امروز سپاه پاسداران در عرصه فرهنگی و سیاسی و سازندگی نیز به کشور کمک می‌کند و در حال خدمت است.

وی ارتباط سپاه پاسداران و حوزه علمیه را لازم دانست و گفت: نیاز است سپاه برای ارتقاء سطح معنوی، اخلاقی و دینی با حوزه علمیه مربوط باشد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: امروز لازم است همه با همبستگی و وحدت مشکلات را حل و دشمن را ناامید کنند. همه موظف به خدمت به مردم حفظ نظام هستند و از همه نیروی‌های مسلح باید حمایت شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار