کد خبر: 926398
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بازدید از بیمارستان طالقانی؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: کادر درمانی مجرب و تحصیلکرده، تجهیزات پزشکی و بهداشتی موجود در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و خدماتی که ارائه می‌دهند، نشان می‌دهد بهداشت و درمان در کشور به بلوغ ۴۰ سالگی رسیده است.
حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در بازدید از بخش‌های زنان و کودکان بیمارستان شهید آیت الله طالقانی تبریز با بیان این که دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان باید به نحو شایسته اطلاع رسانی شود، گفت: وجود مجموعه‌های درمانی مانند بیمارستان طالقانی که متخصصان حوزه بهداشت و درمان با امکانات پیشرفته در تسکین آلام دردمندان نقش ایفا می‌کنند، به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است.
 
وی افزود: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به اعتبار و همت جوانان عزیزمان به موفقیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان دست یافته‌ایم و امروز مردم با آرامش روحی و روانی از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.
 
وی با تقدیر از کادر درمانی بیمارستان شهید آیت الله طالقانی و اقدامات انجام یافته برای ارتقاء سطح خدمات درمانی و مراقبت‌های ویژه از نوزادان تازه متولد شده اظهار کرد: کارهای انجام یافته به ویژه در حوزه نوزادان و بانوان در این بیمارستان ستودنی است و باید بصورت هنرمندانه و دقیق به اطلاع عموم رسانده شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر