کد خبر: 926009
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به حذف دلار از مبادلات ایران و عراق، گفت: هزینه ویزای زائران اربعین حسینی بر اساس دینار محاسبه می‌شود و پس از اعلام هزینه قطعی از سوی عراق، نام‌نویسی از زائران صورت می‌گیرد.
جوان آنلاین: مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به برنامه‌ریزی به منظور حضور پرشور عاشقان حسینی در پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار داشت: ستاد مرکزی اربعین در سال جاری تلاش بسیاری برای لغو روادید زائران اربعین با مسؤولان عراقی داشت، اما طرف عراقی این امر را نپذیرفت و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که منعقد شده، لغو روادید اربعین برای امسال منتفی است.

وی با بیان اینکه افرادی که قصد رفتن به پیاده‌روی اربعین را دارند در مرحله نخست باید گذرنامه داشته باشند، افزود: گذرنامه زائران باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد و افرادی هم که گذرنامه ندارند باید هر چه سریعتر برای اخذ گذرنامه اقدام کنند تا در روز‌های پایانی دچار مشکل نشوند.

آقایی با اشاره به هزینه ویزای زائران اربعین حسینی، خاطر نشان کرد: با توجه به حذف دلار از مبادلات ایران و عراق، هزینه ویزای عراق در ایام اربعین بر اساس دینار عراق محاسبه می‌شود که رئیس ستاد اربعین از مسؤولان عراقی خواسته تا هزینه قطعی را بر اساس دینار محاسبه کرده و به ایران اعلام کنند.

آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت درباره زمان نام‌نویسی سفر اربعین حسینی، گفت: ما آمادگی کامل برای نام‌نویسی از زائران در ایام پیاده‌روی اربعین را داریم، اما به دلیل مشخص نشدن هزینه ویزا هنوز ثبت‌نام آغاز نشده است و پس از اعلام مبلغ نهایی علاقه‌مندان به پیاده‌روی اربعین حسینی می‌توانند از طریق سامانه سماح یا مراکز مجاز تحت پوشش سازمان حج و زیارت اقدام به نام‌نویسی کنند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
لطفا برای مردم تبیین بفرمایید که دلار 7 تومنی نیمایی ارز آزاد هست و دولت هیچ یارانه ای به مردم نداده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار