کد خبر: 925908
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
مردی که با همدستی زن جوان، شوهر او را به قتل رسانده‌بود با تغییر چهره، خودش را از دست پلیس مخفی کرده بود، اما خیلی زود شناسایی و بازداشت شد.
صبح روز هشتم شهریورماه رهگذرانی که در حال عبور از خیابان مهرگان‌۵۸ شهرک مهرگان مشهد بودند با دیدن جسد سوخته‌ای که کنار ساختمانی مخروبه رها شده بود پلیس را از ماجرا با خبر کردند. لحظاتی بعد قاضی کاظم میرزایی، بازپرس ویژه قتل به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی در محل حاضر شد. در اولین بررسی‌ها مشخص شد که مرد جوان در محل دیگری به قتل رسیده و بعد از سوزاندن، جسدش به این مکان منتقل شده است.
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی هویت مقتول که مردی قصاب بود شناسایی شد. وقتی مأموران پلیس برای تحقیق از خانواده‌اش راهی خانه او شدند همسایه‌ها گفتند که مرد قصاب چند روز قبل خانه‌اش را فروخته و اسباب‌کشی کرده است. در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان در جریان تحقیقات میدانی با دنبال کردن رد انتقال جسد موفق شدند خانه‌ای که در آن جنایت رقم خورده است را شناسایی کنند. وقتی مأموران پلیس با حکم قضایی قدم به داخل خانه گذاشتند آثار خون مقتول را در فرش‌ها و حمام خانه کشف کردند، اما از مرد صاحبخانه خبری نبود. یکی از همسایه‌ها گفت: این خانه متعلق به مردی افغان است که از مدت‌ها قبل مرد جوانی به نام بهروز که مو‌های دم‌اسبی دارد آن را اجاره کرده است. او ادامه داد‌: از مدتی قبل متوجه رفت و آمد زنی جوان به این خانه شدم، اما چند روزی است که از بهروز خبری ندارم.
در تحقیقات بعدی کارآگاهان پلیس موفق شدند همسر مرد قصاب را شناسایی و از او تحقیق کنند. زن ۲۴‌ساله گفت: شب حادثه مرد جوانی به در خانه‌مان آمد و از شوهرم خواست به خانه‌اش برود و گوسفندی را قربانی کند که شوهرم قبول کرد و همراه او رفت. بعد از آن دیگر از شوهرم خبری ندارم.
زن جوان، اما در تحقیقات فنی به قتل شوهرش اعتراف کرد. او گفت: مدتی قبل بود که با بهروز در پارک آشنا شدم و با هم رابطه داشتیم. مدتی که گذشت بهروز پیشنهاد ازدواج داد و خواست برای این کار شوهرم را به قتل برسانیم که قبول کردم. شب حادثه بهروز، شوهرم را به بهانه قربانی کردن گوسفند به مخفیگاهش کشاند و او را به قتل رساند. او بعد از ارتکاب قتل، من را از ماجرا با خبر کرد.
بعد از اعتراف زن جوان تحقیقات برای بازداشت بهروز به جریان افتاد. کارآگاهان سرانجام موفق شدند متهم ۳۰‌ساله را شناسایی و بازداشت کنند. او در بازجویی‌ها گفت: من فریب زن جوان را خوردم و شوهرش را به قتل رساندم. شب حادثه به بهانه قربانی کردن گوسفند او را به خانه‌ام کشاندم. او سراغ گوسفند را گرفت، اما از گوسفند خبری نبود. با ادعای اینکه یکی از دوستانم به زودی گوسفند را به خانه می‌آورد او را با شربت آلوده مسموم کردم و سپس با تیغ موکت‌بری وی را به قتل رساندم. بعد از آن جسد را در حمام سوزانده و با کمک همسرش بقایای جسد را خارج کردیم. متهم ادامه داد: بعد از ارتکاب قتل به آرایشگاه رفتم و چهره‌ام را تغییر دادم و در یک ضایعات فروشی مشغول کار شدم تا اینکه مأموران به سراغم آمدند و من را بازداشت کردند. سرهنگ جواد شفیع زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: تحقیقات بیشتر از دو متهم در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار