کد خبر: 925608
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
سرانجام شانزدهمین نمایشگاه عطر سیب در دوره مدیریت شهری اصلاح‌طلبان صبح امروز و در غیاب رسانه‌ها و بدون حضور مسئولان شهری از شهردار تهران تا اعضای شورای شهر تهران افتتاح شد.

جوان آنلاین:‌ سرانجام شانزدهمین نمایشگاه عطر سیب در دوره مدیریت شهری اصلاح‌طلبان صبح امروز و در غیاب رسانه‌ها و بدون حضور مسئولان شهری از شهردار تهران تا اعضای شورای شهر تهران افتتاح شد. نمایشگاهی که در گذشته با حضور شهردار تهران و معاونت‌ فرهنگی وقت شهرداری تهران برگزار می شد ولی این نمایشگاه امسال با رویکرد دیگری و در سکوت افتتاح شد.

شانزدهمین نمایشگاه عطر سیب امسال با تفاوت بسیار افتتاح شد؛ تفاوت‌هایی که نمی توان آن را انکار کرد؛ عدم حضور آقای شهردار در این مراسم و سایر معاونانش نشان دهنده سطح توجه شهردار تهران به برنامه‌های مذهبی و حمایت از هیئت‌های مذهبی است.

شانزدهمین نمایشگاه عطرسیب صبح امروز با حضور ابوالفضل رفیعی مدیرکل امور فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افتتاح شد؛ به گفته رفیعی قرار است در این دوره از نمایشگاه اقلام مصرفی هیئت‌های مذهبی (پرچم،وسایل آشپزخانه، اقلام فرهنگی و...) در اختیار هیئت‌ها قرار گیرد ضمن اینکه فروشگاه شهروند نیز به صورت انحصاری اقدام به فروش موادغذایی پرمصرف هیئت‌ها از جمله برنج،روغن و گوشت می کند.

نکته حائز اهمیت در این دوره از نمایشگاه عدم توزیع بن به هیئت‌های مذهبی است به طوری که در سال‌های گذشته مدیریت شهری در این حوزه کمک‌های محدودی را انجام می‌داد اما در این دوره این کمک‌های محدود هم پایان یافته است.

به گفته رفیعی امسال هیچ بنی در اختیار هیئت‌ها قرار نمی گیرد و تنها برنامه نمایشگاه عرضه مایحتاج هیئت‌ها با تخفیف 20 تا 40 درصدی خواهد بود.

رفیعی همچنین در خصوص اعتبارات تخصیص یافته برای نمایشگاه عطرسیب اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: در پی برنامه ریزی صورت گرفته اعتباری برای برپایی بزرگداشت آیین عاشورایی و اربیعن حسینی پیش بینی شده است که البته قرار نیست این رقم به صورت بن در اختیار هیئت‌ها قرار بگیرد.

به گفته مدیرکل امور فرهنگی معاونت فرهنگی شهرداری تهران نمایشگاه امسال از امروز تا 23 شهریور از ساعت 10 صبح تا 20 پذیرایی هیئت‌ها مذهبی خواهد بود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار