کد خبر: 925460
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی خبر داد
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی از تعدیل شرایط احراز پست‌های مدیریتی برای بانوان و جوانان خبر داد و گفت: خبر خوشی برای قراردادی‌ها ندارم!


جمشید انصاری در حاشیه جلسه شورای اداری استان سمنان که با حضور استاندار سمنان، نمایندگان مجلس و مسؤولان استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا خبر خوشی برای نیروهای قراردادی دولت دارید؟ اظهار کرد: «خیر؛ خبری ندارم».

وی همچنین در واکنش به پرسشی درباره صحت خبر افزایش حقوق کارمندان از مهرماه، از چنین خبری اظهار بی‌اطلاعی کرد و خطاب به خبرنگاران گفت: «گویا اطلاعات شما از ما که در دولت هستیم، بیشتر است؛ از این چیزهایی که شما می‌گویید، ما خبر نداریم»!

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور همچنین گفت: شرایط احراز پست‌های مدیریتی برای بانوان و جوانان با سن کمتر از 40 سال تعدیل شده است و امروز اگر فردی بخواهد به مشاغل مدیریتی منصوب شود، شرایطی وجود دارد؛ اما در حوزه بانوان، سنوات خدمتی موردنیاز به یک‌سوم کاهش پیدا کرده است.

انصاری بیان کرد: به دوره‌های آموزشی و پژوهشی که بانوان گذرانده‌اند، امتیازاتی تعلق می‌گیرد که می‌تواند سنوات خدمتی آنها را کاهش دهد و این مصوبه برای تصدی مشاغل مدیریتی در حوزه‌های بانوان و جوانان تصویب و ابلاغ شده است.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور افزود: سال گذشته تعداد مدیران زن در سطح کشور 22 درصد کل مدیران بوده که بر اساس آخرین گزارش موجود، به نزدیک 25 درصد رسیده است.

انصاری اضافه کرد: قرار است تعداد مدیران زن کشور تا پایان برنامه ششم توسعه، به 30 درصد برسد.

وی گفت: در خصوص جوانان نیز باید بتوانیم تا پایان برنامه ششم توسعه متوسط سن مدیریت کشور را هشت سال کاهش دهیم.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور افزود: متوسط سن مدیریتی کشور تابستان سال گذشته حدود 48 سال بوده است و باید بتوانیم این عدد را به 40 سال برسانیم و امیدواریم همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها کمک کنند تا این اهداف محقق شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر