کد خبر: 925365
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تنها ساعتی بعد از نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه در تهران در خصوص سوریه، شورای امنیت نشستی به ریاست آمریکا برای بررسی تحولات ادلب برگزار کرد.

جوان آنلاین: به گزارش راشا تودی، شورای امنیت نشستی در خصوص تحولات ادلب برگزار کرد.

«استفان دی میستورا» فرستاده سازمان ملل در پرونده سوریه در این نشست که ریاست آن را «نیکی هیلی» نماینده دائمی آمریکا در سازمان ملل برعهده دارد تأکید کرد که جبهه النصره بر ضد پایگاه حمیمیم در سوریه که متعلق به روسیه است حمله نظامی انجام می دهد.

وی با اشاره به نشست سه جانبه سران روسیه، ترکیه و ایران در تهران در خصوص سوریه تأکید کرد که بیانیه پایانی نشست تهران نشان می دهد که توافق شده تا موضوع ادلب حل و فصل شود.

دی میستورا گفت که سازمان ملل آمادگی دارد تا با همه طرف ها همکاری کند تا غیرنظامیان را در صورت نیاز از ادلب خارج کند. وی در عین حال تأکید کرد که هرگونه حمله به ادلب وحشتناک خواهد بود و نسبت به وضعیت غیرنظامیان در این منطقه ابراز نگرانی کرد.

نماینده فرانسه در سازمان ملل هم با اشاره به نشست تهران از روسیه و ایران خواست به نقش خود برای پایان دادن به وضعیت موجود در سوریه متعهد باشند و ضمن هشدار نسبت به سرازیر شدن تروریست هایی حاضر در سوریه به کشورهای اروپایی، تأکید کرد که پاریس با رئیس جمهوری روسیه و ترکیه در خصوص تحولات ادلب گفتگوهایی داشته است.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
said
|
Switzerland
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
سلام.این خوک کثیف باید بخاطر خیانت به ملت سوریه محاکمه و اعدام شود حال نگران تروریست ها در ادلب است و از روی ذات خراب میگوید مردم . این مایه ننگ است که چنین پست فطرتهایی به تعداد زیاد در سازمان ملل هستند. غربی ها بدون هیچ حد و مرزدروغگو و پلید هستند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار