کد خبر: 925299
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان از راه‌اندازی نخستین قطار گردشگری داخل استانی با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، راه‌آهن و دفتر خدمات مسافرتی جنوب شرق کرمان خبر داد.
غلامرضا فرخی با بیان این‌که نخستین قطار گردشگری داخل استانی به مقصد شهر‌های گردشگری راین و بم راه‌اندازی شده است، افزود: این قطار گردشگری برای نخستین بار در استان کرمان راه‌اندازی شده و اولین تور گردشگری آن هفته گذشته به مقصد شهر راین برگزار شد.
وی با اشاره به این‌که برای قطار گردشگری داخل استانی کرمان تور‌های یک و دو روزه تعریف شده است، خاطرنشان کرد: مسافران این قطار با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی واقع در مسیر ریلی شهر‌های بم و راین آشنا می‌شوند.
فرخی با بیان این‌که استان کرمان دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است و تنها شماری از آن‌ها در مسیر‌های ریلی واقع شده‌اند، تصریح کرد: می‌کوشیم برای دیگر مناطق تاریخی و گردشگری دارای مسیر ریلی نیز این طرح اجرا شود.
وی خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی قطار گردشگری داخل استانی در کرمان شناساندن جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری این خطه از کشورمان ابتدا به مردم این استان و سپس به گردشگران داخل و خارج از کشور است که امیدواریم با استقبال علاقه‌مندان مواجه شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار