کد خبر: 925266
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
 نخستین روز از دومین جشنواره فرهنگی، تفریحی و ورزشی خانوادگی کارگران منطقه ۶ تقسیم بندی کشوری با حضور کارگران ۶ استان صبح امروز با ورزش صبحگاهی آغاز بکار کرد.

جوان آنلاین: این جشنواره با حضور بیش از ٨٠ خانواده کارگر از استان های آذربایجان غربی و شرقی،همدان،اردبیل،گیلان و زنجان، صبح امروز به میزبانی انزلی، شهر نیلوفرهای آبی آغاز بکار کرد.
برهمین اساس این جشنواره که با هدف گسترش فرهنگ پرداختن به ورزش و دستیابی به جامعه ای سلامت محور در میان کارگران خانواده های آنها، امسال بصورت منطقه ای در سطح کشور برگزار می شود، میهمانان ویژه ای را در دل خود جای داده است.
پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، صادقی فرمعونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حیدری مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری گرد هم آمده اند تا با همدلی و حضور در جمع خانوادگی کاروتلاش علاوه بر دلگرمی حضور، راهکارهایی را برای تحقق شعار ورزش، نشاط و بهره وری بعنوان هدف از برگزاری چنین رویدادهایی معرفی کنند.
برنامه های امروز با ورزش صبحگاهی خانوادگی آغاز شد و در ادامه استفاده از ایستگاههای ورزشی شامل والیبال ساحلی، بیگ بال، فوتبال ساحلی، بدمینتون ساحلی، فریزبی، بازی های بومی محلی، کبدی، طناب کشی، چرخنده، داژبال، فوتبال دارتی، تیروکمان، بازی های آبی، پرواز بادبادک ها، طناب زنی و هولاهوب، بازی های بنری و ساخت مجسمه های شنی بخشی کوچکی از برنامه های تدوین شده در این جشنواره بزرگ ورزشی
بودند که با گزارش رادیویی جشنواره شکلی تازه به خود گرفته بود.
افتتاح نمایشگاهی با عنوان "نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و ارتقاء سلامت جامعه کار و تولید با همکاری اداره کل امور فرهنگی و همچنین اداره کل امور اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز از دیگر اتفاقات این جشنواره در روز نخست به حساب می آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار