کد خبر: 924852
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
فرمانده سپاه ناحیه سید الشهداء شهرستان اسلامشهر
فرمانده سپاه ناحیه سید الشهداء شهرستان اسلامشهر با اشاره به ضرورت محرومیت‌زدایی گفت: به زودی کلنگ احداث ۶۰ باب منزل مسکونی در روستای لهک در راستای محرومیت‌زدایی بر زمین زده می‌شود.
بهاره عشقی صابر

مجیدامیر عبدالهیان در حاشیه بازدید ازنخستین نمایشگاه مد و پوشش ایرانی در شهرستان اسلامشهر، با اشاره به ضرورت تولید ملی در زمینه حجاب اظهار داشت: عمده تولید و طراحی پوشش حجاب ایرانی در سیطره بهائیت است متأسفانه برخی افراد در زمین دشمن بازی می‌کنند و پوشش اصیل ایرانی اسلامی کم کم به فراموشی سپرده می‌شود.

وی بیان کرد: فلسفه پوشش به یک دین یا یک گروه خاص اختصاص ندارد و امری خطرناک است، وقتی به تاریخ ایران باستان که حتی یکتاپرست هم نبودند دقت کنیم مشاهده می‌کنیم که همواره از پوشش و حجاب مناسب برخوردار بودند.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه حجاب در مکتب ما از جایگاه خاصی برخوردار است افزود: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه تلاش دارند تا در چند سال آینده ایرانی عاری از حیا به وجود آورند و هدفشان جامعه ایرانی و شیعه است.

عبدالهیان همچنین در ادامه با اشاره به ظرفیت شهرستان اسلامشهر در رفع محرومیت‌زدایی گفت: در این حوزه و بحث حاشیه‌نشینی مجموعه شهرستان تمام توان خود را به کار گرفته تا محرومیت را ریشه‌کن سازد که با احداث 51 واحد در روستای سیمون برخی از این اهداف تحقق پیدا کرده و به زودی نیز کلنگ احداث 60 باب منزل مسکونی در روستای لهک نیز در راستای محرومیت‌زدایی بر زمین زده می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت اتخاذ راه‌کارهایی در راستای کاهش طلاق در جامعه تصریح کرد: تا 2 سال گذشته ماهیانه 150 مورد طلاق در اسلامشهر به ثبت می‌رسید که در حال حاضر با افزایش مراکز مشاوره و ازدواج آسان به طور رسمی 12 درصد کاهش آمار طلاق را داشته‌ایم و امیدواریم بتوان در حوزه خانواده و بانوان منشأ خیر و برکات بیشتر باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهداء شهرستان اسلامشهر در پایان با اشاره به لزوم حمایت از بانوان سرپرست خانوار خاطرنشان کرد: با رویکرد حمایت از خانواده و زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست 100 خانم در این شهرستان مشغول به کار شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر