کد خبر: 924561
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
مردی که پس از قتل همسرش در حال انتقال جسد او با گونی بود با کمک همسایه‌ها بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد.
مردی که پس از قتل همسرش در حال انتقال جسد او با گونی بود با کمک همسایه‌ها بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۲۳ شنبه دهم شهریورماه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰‌خبر رسید که ساکنان منطقه اشرف‌آباد، قاتلی را هنگام فرار بازداشت کرده‌اند. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری‌۱۷۷ خاورشهر در محل حاضر شدند و متهم را که مردی افغان به نام عزیز بود بازداشت کردند. مأموران پلیس همچنین در محل با جسد زن ۲۵‌ساله در حالی که با اصابت ضربات چاقو از ناحیه گردن به کام مرگ رفته بود مواجه شدند و بازپرس و کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی را از ماجرا با خبر کردند.
زن برادر عزیز که همسایه‌ها را از ماجرا با خبر کرده بود در شرح ماجرا گفت: لحظاتی قبل وقتی وارد خانه عزیز شدم، دیدم که او جسد همسرش را داخل گونی گذاشته‌است و قصد دارد آن را از خانه خارج کند. من با دیدن این صحنه وحشت و شروع به جیغ زدن کردم. عزیز سعی کرد که از محل فرار کند، اما همسایه‌ها از راه رسیدند و همزمان با گرفتار کردن عزیز، پلیس را از ماجرا با خبر کردند.
متهم ۲۷ ساله در اولین بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد. مرد افغان توضیح داد: از مدتی قبل بود که به رفتار همسرم مظنون شدم. احتمال دادم که او با مردی غریبه ارتباط داشته باشد. ساعت ۶ عصر بود که گفت: می‌خواهد بچه‌ها را به پارک ببرد. او همراه پسر شش‌ساله و دختر هفت‌ساله‌مان خانه را ترک کرد. من هم او را تا پارک دنبال کردم و آنجا بود که متوجه شدم در حال حرف زدن با مردی غریبه است برای همین اطمینان پیدا کردم که او به من خیانت کرده است. متهم ادامه داد: ساعت هشت‌شب وقتی همسرم به خانه برگشت بچه‌ها را به بهانه بازی به داخل کوچه فرستادم و به سراغ همسرم رفتم. به او حمله کردم و دست‌هایم را به دورگردنش گذاشتم و آن قدر فشار دادم که از هوش رفت. لحظاتی بعد متوجه شدم که او هنوز نفس می‌کشد برای همین چاقو آشپزخانه را برداشتم و....
متهم در توضیح بازداشت خود هم گفت: برای انتقال جسد آن را داخل پتو پیچیده‌بودم و داشتم آن را داخل کیسه می‌گذاشتم که همسر برادرم از راه رسید و ماجرا بر ملا شد.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بررسی ادعای قاتل در خصوص خیانت همسرش از سوی پلیس در حال بررسی است. وی ادامه داد: به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری تحقیقات بیشتر از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار