کد خبر: 923214
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
سارق مسلح پس از سرقت 50‌ميليون تومان از خانه ويلايي هنگام فرار با صاحبخانه روبه‌رو شد و آنها را تهديد به مرگ كرد، اما در نهايت با كمك همسايه به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار ما، چند شب قبل بود كه مأموران پليس تهران با تماس تلفني شهروندي از دستگيري سارق مسلحي در خانه حوالي شمال تهران با خبر و راهي محل شدند. مأموران در محل حادثه كه خانه ويلايي بود با سارق كلت بدستي روبه‌رو شدند كه اعضاي خانواده و همسايه‌ها وي را پس از سرقت 50‌ميليون تومان پول و طلا در محل دستگير كرده بودند.

صاحب خانه گفت: امشب من و همسرم و دو فرزندم در خانه يكي از بستگانمان شام دعوت بوديم. پس از شام خوردن و شب‌نشيني به خانه‌مان بازگشتيم. من در حال پارك خودروام بودم كه دو فرزندم كليد انداختند و وارد خانه‌مان شدند كه ناگهان فرياد فرزندانم كه از ترس صدايشان به آسمان بلند شده بود به گوشم رسيد. من و همسرم به سرعت به طرف آنها رفتيم كه مشاهده كرديم مرد جواني اسلحه كلتي به سوي دو فرزندم گرفته‌است و براي فرار آنها را تهديد به مرگ مي‌كند. در چنين شرايطي تنها چيزي كه به فكرم رسيد از همسايه درخواست كمك كنم و بلافاصله با داد و فرياد از همسايه درخواست كمك كردم و همسايه‌ها هم به سرعت به داخل كوچه آمدند و با كمك هم سارق مسلح را دستگير كرديم.

وي در ادامه گفت: سارق 50‌ميليون تومان طلا و پول از خانه ما سرقت كرده بود كه از داخل جيبش كشف كرديم.

بدين ترتيب با شكايت صاحبخانه متهم به اداره پليس منتقل شد. مأموران در بررسي سوابق متهم دريافتند وي از سارقان سابقه دار است كه چندين بار دستگير كرده و به زندان افتاده است.

متهم در بازجويي‌ها با اعتراف به سرقت از خانه ويلايي گفت: مدتي است در خيابان‌هاي شمالي تهران پرسه مي‌زنم و خانه‌هايي را كه اعضاي خانواده آن به مسافرت يا به مهماني رفته‌اند براي سرقت انتخاب مي‌كنم. معمولاً نيمه‌هاي شب از طريق ديوار وارد خانه مي‌شوم و پس از سرقت اموال گرانقيمت مانند طلا، پول و ارز خارجي از محل فرار مي‌كنم. چندي قبل اسلحه كلتي براي سرقت خريدم و تصميم گرفتم آن را هنگام سرقت با خودم ببرم تا در مواقع ضروري براي ترساندن صاحبخانه استفاده كنم. امشب براي اولين بار كلت را با خودم بردم. پس از ورود به خانه در كمتر از نيم‌ساعت محل نگهداري طلاها و پول‌ها را پيدا كردم و به داخل جيبم ريختم كه صداي ورود خودرو را به داخل خانه شنيدم. تصميم گرفتم به سرعت خارج شوم كه اعضاي خانواده كليد به در انداختند و قبل از من در را باز كردند. وقتي با آنها روبر شدم براي اينكه فرار كنم اسلحه را به طرف آنها گرفتم، اما با داد و فرياد آنها همسايه‌ها به كمك آنها آمدند و مرا دستگير كردند.

تحقيقات از متهم به دستور قاضي دادسراي ويژه سرقت ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار