کد خبر: 922901
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر :
قدیر آرمیان گفت : نخستین مدال کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا ، توسط تکواندوکار اسلامشهری بدست آمد .
محمدرضا عباسی

قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر ،اظهار کرد:درنخستین روز از رقابتهای آسیایی جاکارتا، کورش بختیارتکواندوکار اسلامشهری ، نخستین مدال این رقابتها را  برای کشورجمهوری اسلامی ایران کسب کرد.

آرمیان افزود: بختیار در این دوره از رقابتهای پومسه مردان با غلبه برحریفان خود به مرحله فینال مسابقات رسید که درآخرین مبارزه با پذیرش شکست در برابر حریف خود به مقام دوم  و کسب مدال نقره این مسابقات دست یافت.   

وی با تبریک کسب این موفقیت ، بیان کرد: کورش بختیار تکواندوکار جوان اسلامشهری با  تلاش و غیرت ایرانی خود توانست  برحریف کره ای خود غلبه نماید اما قضاوت ها و نادواری های باعث شد تا علیرغم برتری برحریف ، به کسب مقام دوم و مدال نقره رقابتها بسنده کند .

آرمیان گفت: مایه افتخار و مباهات  است که از شهرستان اسلامشهر 9 ورزشکار در رشته های مختلف به رقابتهای آسیایی جاکارتا  تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران را همراهی و موفق به کسب مدال شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر ،خاطر نشان کرد: ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا همگی جوان هستند و امیدواریم با کسب مدال به افتخارات خود و شهرستان اسلامشهر و کشور ایران بیافزایند ودر آینده نیز دربازی های 2020 جام جهانی توکیو  شاهد حضور و کسب مدال آوری این قهرمانان  باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر