کد خبر: 922506
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی:
خسرو تنها فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: آزادگان، قهرمانان نام آور تاريخ انقلاب اسلامي ایران هستند.

 خسرو تنها در دیدار با آزاده سرافراز "حسینعلی گواهیان" ، "منصور یاریان"  و خانواده آزاده  سر افراز متوفی "بهرام رئیسی" اظهار داشت: آزادگان شهدای زنده انقلابند که باید همه ما قدر آنان را بدانیم وقدم های آنان را خاک توتیای خود قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرماید  آزادگان آبروی ملت را حفظ کردند و بر ما واجب است که آنها را مایه های آبروی ملت و افتخار کشور وایران اسلامی بدانیم.

تنها افزود: آزادگی نه تنها برای کسانی که توفیق آن را می یابند، رستگاری بزرگ محسوب می شود بلکه در بعد اجتماعی آن نیز موجب حفظ بقاء موجودیت نظام اسلامی و ارزش های دینی می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی اضافه کرد:امروز اگر بانگ مسلمانی از چهار گوشه عالم به گوش می رسد به برکت انقلاب اسلامی است که خود مرهون خون شهدا وایثارگری آزادگان وجانبازان سرافراز است.

وی با اشاره به ارزش والای آزادگی ، ایثار و شهادت بیان داشت: آزادگان قهرمانان نام آور تاریخ انقلاب اسلامی اند که با از خود گذشتگی وگرو گذاشتن جان خود در دفاع از آرمان های والای اسلامی و دفاع از ولایت فقیه مذاعقه نکردند.

تنها افزود : آزادگان همانند شهداء وجانبازان سرافراز تربیت یافته دامان مادران و پدرانی هستند که در مسیر اعتلای نظام اسلامی، عزیزان خود را فدا کرده و به ندای رهبر و مولای خود لبیک گفتند. آنان سرمایه های گرانقدر نظام اسلامی و الگوی صبر، مقاومت، پایمردی و از خودگذشتگی هستند.

گفتنی است، در این دیدارها فرماندار شهرستان ملکشاهی ، رئیس بنیاد شهید و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان  فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی را همراهی کردند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر