کد خبر: 922286
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در تمامی جلسات در زمینه احداث کتابخانه مرکزی گفت‌وگو می‌شود اما اقدام اساسی در مورد آن انجام نمی‌شود.
حمیرا رحیمی

جعفر مردانی در انجمن کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به نقش جشنواره کتابخوانی رضوی در ترغیب مردم به خواندن کتاب و آشنایی نسل جوان با سیره ائمه‌اطهار(ع)، اظهار داشت: باید راهکارهای لازم برای افزایش تعداد افراد کتابخوان در جامعه ارائه و برای آن برنامه‌ریزی شود چرا‌که انقلاب ما انقلابی فرهنگی بر پایه دانش و بصیرت است. همه دستگاه‌ها باید در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی نقش اساسی ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن انتقاد از اینکه در تمام جلسات درباره کتابخانه مرکزی بحث می‌شود اما اقدام اساسی در مورد آن انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: لازم است این مسئله با جدیت پیگیری شود به گونه‌ای که حتی‌الامکان بتوان در هفته دولت کلنگ آن را به زمین زد.

مردانی به کندی روند احداث کتابخانه شهید جعفرزاده سامان اشاره و تصریح کرد: تا 25 شهریور ماه باید طبقه همکف ساختمان جدید این پروژه تکمیل و مخزن کتابخانه آن به ساختمان جدید منتقل و ساختمان فعلی به آموزش و پرورش تحویل داده شود. روز اول باید صحبت شود که به جای سه ماه یک سال به ما برای جابجایی فرصت دهید.

وی ادامه دهد: متاسفانه این پروژه یک سال زمان برده و باز به اعتبارات سال آینده موکول می‌شود. عملیات تکمیل ساختمان جدید کتابخانه را انجام و در صورتی که دیونی ایجاد شد برای تامین مبلغ آن به سازمان برنامه و بودجه اعلام کنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید تا جلسه آینده این انجمن عملیاتی بودن یا نبودن راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال در استان بررسی شود، یادآور شد: فرمانداران باید ساختمان‌های بلااستفاده دولتی در شهرها را شناسایی و برای استفاده به عنوان کتابخانه معرفی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر