کد خبر: 920200
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
گفت و گوی "جوان آنلاین" با دبیر فدراسیون وزنه برداری
در فاصله کمتر از ۲ هفته مانده به آغاز رقابتهای وزنه برداری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ، مسئولان کمیته برگزاری با تغییر در اوزان این مسابقات تصمیم جدید اتخاذ کردند و یک وزن به رقابتهای وزنه برداری اضافه کردند تا بدین ترتیب مجید عسگری وزنه بردار رزرو تیم ملی که از ابتدا در اردوی تیم ملی حضور داشته به عنوان نفر هشتم مسافر جاکارتا شود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : در فاصله کمتر از ۲ هفته مانده به آغاز رقابتهای وزنه برداری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ، مسئولان کمیته برگزاری با تغییر در اوزان این مسابقات تصمیم جدید اتخاذ کردند و یک وزن به رقابتهای وزنه برداری اضافه کردند تا بدین ترتیب مجید عسگری وزنه بردار رزرو تیم ملی که از ابتدا در اردوی تیم ملی حضور داشته به عنوان نفر هشتم مسافر جاکارتا شود.

محسن بیراوند، دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در گفت و گو با "جوان آنلاین" گفت‌: از یک ماه پیش از طریق سایت مسابقات متوجه شدیم که قرار است یک وزن به مسابقات وزنه برداری اضافه شود. با پیگیری های که انجام دادیم متوجه شدیم که می توانیم در وزن ۶۹ کیلوگرم وزنه بردار روی تخته بفرستیم ، برای همین خیلی سریع برای اضافه کردن نام عسگری در لیست مسابقات اقدام کردیم که توانستیم نام او را ثبت نام کنیم و انشاله عسگری هم مثل بقیه وزنه برداران مسافر جاکارتا خواهد شد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری درباره این که آیا عسگری با توجه به زمان مانده به مسابقات از آمادگی خوبی برخوداراست اظهار داشت: ببینید بالاخره نام او در لیست ذخیره بوده است و بنابر کادر فنی او از ابتدا پابه پای دیگر ملی پوشان در اردوها و تمرینات تیم ملی وزنه می زده است ، از آنجا که وزنه برداری ورزش سنگینی است و همواره احتمال مصدومیت ملی پوشان زیاد است ما یک رزروی داشتیم که حالا خوشبختانه هم مصدوم نداریم و هم مجید عسگری به مسابقات اعزام خواهد شد. تا آنجا که اطلاع دارم او در تمرینات خوب وزنه زده و رکورد خوبی هم زده است.

وی درباره این که آیا با این شرایط شانس مدال آوری افزایش می یابد گفت: به هر حال ما قرار بود با ۷ وزنه بردار در این رقابتها حاضر شویم ، حالا که عسگری هم برای کشورمان روی تخته می رود ، قطعا با تجربه ای که داردمی تواند شانس ما را در کسب مدال بیشتر کند. البته ما معمولا در سنگین وزن شانس مدال داریم اما به هر حال امیدواریم که در سبک وزن هم روی سکو برویم.

بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی سایت بازی های آسیایی، مجید عسگری در دسته ۶۹ کیلوگرم ۳۰ مرداد روی تخته می رود. یک شهریورعلی مکوندی با حریفان خود به رقابت می پردازد. کیانوش رستمیو سهراب مرادی هم در دسته ۹۴ کیلوگرم دوم شهریورماه روی تخته می روند. در دسته ۱۰۵ کیلوگرم براری و هاشمی روز سوم شهریور روی تخته می روند و چهار شهریور سنگین وزن ها روی تخته می روند که از کشورمان بهداد سلیمی و علی حسینی با حریفان خود وزنه خواهند زد.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار